اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی

لزوم تسریع در اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی تاکید کرد و گفت: کیفیت در اجرای این پروژه ها مدنظر دست اندرکاران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خلیل آقاجانلو در نشست شورای معاونین اداره کل با اشاره به اهداف بلند، میان و  کوتاه مدت این دستگاه جهت عمل به وظایف سازمان متبوع که حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی است، اظهار کرد: معتقدیم اداره کل منابع طبیعی با همکاری تنگاتنگ و احساس مسئولیت تک تک کارکنان و مسئولین می تواند در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها به ویژه پروژه های صندوق توسعه ملی عملکرد مطلوب و موفقی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به ارزیابی های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از مسئولین خواست تا در حوزه کاری مربوط به اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی گزارشات خود را منظم و به موقع ارائه کنند.

,

آقاجانلو ضمن تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه های آبخیزداری مربوط به صندوق توسعه ملی از مسئولین خواست تا کیفیت را به عنوان اصل مهم در عملیاتی کردن اهداف پروژه ها مدنظر قرار دهند.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان ضمن تاکید بر همکاری تنگاتگ بخش های مختلف اداره کل با ادارات شهرستانی به ویژه در بحث پدافند غیرعامل عنوان کرد: امیدواریم برنامه های اداره کل را در کنار یکدیگر و به صورت یکدست یکی پس از دیگری عملیاتی نمائیم.

,

پیشرفت 80 درصدی پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی در 7 حوزه آبخیز استان زنجان

,

جعفر بیات معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در 7 حوزه آبخیز اشاره و روند اجرای پروژه های آبخیزداری در استان را مطلوب عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اجرای 16 پروژه آبخیزداری در حوزه های آبخیز استان اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی 7 پروژه در حوزه های مراش یک، قزل تپه، خراسانلو، چشین، خوشنام، هیدج و عالی قاپو حدود 80 درصد بوده است اما در مابقی حوزه‌ها پیشرفت فیزیکی حدود 40 درصد اعلام شده است.

,

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به شرایط آب و هوای نامساعد در استان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت تدوام آب و هوای نامساعد در استان اجرای برخی از پروژه‌ها متوقف شود.

,

بیات با اشاره به اجرای پروژه های پخش سیلاب ، مرمت و احیا و غیره اعلام کرد: با تمام قوا تلاش می کنیم تا پروژه های مربوط به صندوق توسعه ملی را در حد مطلوب به پایان برسانیم.

,

وی همچنین به سایر پروژه های اداره کل و پیگیری های صورت گرفته توسط معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه