اخبار داغ

سرپرست دانشگاه آزاد همدان منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد همدان منصوب شد
دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدمهدی طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مرتضی قائمی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی خطاب به دکتر مرتضی قائمی آمده است: "با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان منصوب می‌شوید.

,

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و بر اساس محورهای ذیل و تاکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بکوشید.

,

1. استقرار مبانی دینی و فرهنگی به عنوان اساس سیاست‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

,

2. ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین

,

3. ارتقای سطح پژوهش‌های کاربردی و توسعه‌ای و استفاده بهینه از پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور

,

4. ارتقای فرهنگ سازمانی و پیاده‌سازی نظام چابک اداری از طریق سامانه‌سپاری امور

,

5. کسب درآمد در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان با هدف توسعه اشتغال دانش‌بنیان و اشتغال دانش‌آموختگان

,

6. صیانت از سرمایه‌های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت هزینه با تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تقویت و حمایت از تولیدات داخلی

,

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید".

,

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، دکتر محمدمهدی طهرانچی همچنین با صدور نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر سعید جامه بزرگی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه