اخبار داغ

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۸۹ هزار تومان قیمت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با جدیدترین وضعیت قیمت سکه و طلا در بازار امروز (شنبه) اظهار کرد: قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار در حال حاضر معادل یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است و هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۳۸۹ هزار تومان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید معادل چهار میلیون و ۵۰ هزار تومان است و سکه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۶۰ هزار تومان است.

,

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر همچنین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۲۲ دلار رسیده است.

,

محمدولی با اشاره به این‌که قیمت‌ها در اواخر ساعات امروز نسبت به اوایل صبح مقداری افزایشی شده است، خاطرنشان کرد: اگر قیمت طلا و سکه در همین حد نوسان داشته باشد، این نوسانات آزاردهنده نیست و باید بدانیم که قیمت‌ها نسبت به اوایل هفته گذشته و قبل‌تر از آن، کاهش چشمگیری داشته است و نوسانات این چنینی در بازار قابل انتظار است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوان قیمت ارز را به خوبی مدیریت کرد تا ثبات آن حفظ شود، نوسانات در بازار سکه و طلا نیز بسیار کم خواهد بود و شاهد افزایش یا کاهش یکباره قیمت‌ها نخواهیم بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه