اخبار داغ

با پایان مهلت بکارگیری بازنشستگان؛

مدیران جدید وزارت ارشاد منصوب شدند

مدیران جدید وزارت ارشاد منصوب شدند
با پایان یافتن مهلت قانونی بکارگیری بازنشستگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران بازنشسته، در احکامی جداگانه، پنج مدیر جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی دستیار ارشد خود را طی حکمی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتظامی تا چندی پیش مسئولیت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشت. این مدیر رسانه‌ای که سابقه مدیرعاملی مؤسسه همشهری و مدیرمسئولی روزنامه جام‌جم را در کارنامه خود دارد، در ماه‌های اخیر به عنوان دستیار ارشد وزیر، در پیشبرد اهداف و برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایفای نقش می‌کرد که شفاف‌سازی عملکرد وزارتخانه، از جملۀ آن‌هاست. انتظامی با مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، مسئولیت دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را نیز بر عهده دارد.

,

پیش از این محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی بود.

,

کاراندیش مروستی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها

,

همچنین با حکمی از سوی وزیر ارشاد، علی‌اصغر کاراندیش مروستی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب شد.

,

علی‌اصغر کاراندیش مروستی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و از مدیران با سابقه وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی است که از زمان آغاز به کار دولت یازدهم عهده‌دار سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع در این وزارتخانه بود. در سوابق کاراندیش همچنین مشاور امور مجلس وزیر کشور و معاون امور مجلس و پشتیبانی سازمان بهزیستی به چشم می‌خورد.

,

پیش از این سیدهادی حسینی در این سمت مشغول به خدمت بود.

,

لادن حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد

,

لادن حیدری که پیش از این مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی این وزارتخانه بود، با حکم صالحی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شد.

,

حیدری دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون به عنوان مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی این وزارتخانه مشغول به خدمت بوده است. طرح‌هایی همچون صیانت از حقوق مؤلفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری در دوره مسئولیت قبلی حیدری تدوین شده است.

,

محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم دیگری محمدرضا بهمنی را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه منصوب کرد.

,

محمدرضا بهمنی نیز سال گذشته در حکمی از سوی صالحی به عنوان مشاور وزیر در گسترش ارتباطات فرهنگی مشغول به فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانش‌آموخته دکتری سیاستگذاری فرهنگی است.

,

پیش از این سیدمرتضی موسویان از مدیران باتجربه حوزه فناوری اطلاعات به عنوان رئیس این مرکز مشغول به خدمت بود.

,

حسن صفرخانی، مدیرکل جدید دفتر عملکرد مدیریت

,

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم دیگری حسن صفرخانی را به عنوان مدیرکل دفتر عملکرد مدیریت این وزارتخانه منصوب کرد.

,

حسن صفرخانی که دارای سوابق اجرایی در دستگاه‌های دولتی است، پیش از این و تا پایان سال 96 رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه بود.

,

یاد آور می‌شود پیش از این مظاهر برادران از مدیران باسابقه سازمان برنامه و بودجه مسئولیت اداره کل دفتر مدیریت عملکرد این وزارتخانه را بر عهده داشت.

,

صالحی همچنین در پیام‌های جداگانه‌ای از مدیران پیشین وزارتخانه که با تلاش مجدانه نسبت به پیشبرد اهداف فرهنگی حداکثر توان خود را به کار گرفته و پیشتر به افتخار بازنشستگی نائل شدند، قدردانی کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه