اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:

مرکز پژوهش های مجلس در خصوص ترجمه غلط لایحه CFT باید پاسخگو باشد

مرکز پژوهش های مجلس در خصوص ترجمه غلط لایحه CFT باید پاسخگو باشد
حسن پور گفت :در خصوص موضوع لایحه CFT نمایندگان ایراداتی را به مرکز پژوهش وارد دانسته اند؛ بنابراین از این مرکز در کمیسیون های تخصصی و یا صحن علنی دعوت خواهیم کرد تا در زمینه ترجمه غلط مسائل آنان رابشنویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بازگشت لایحهCFT  توسط شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون بررسی ایرادات از طرف هئیت رئیسه مجلس در دستور کار قرار نگرفته است و به طور قطع مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این زمینه مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس کاملا علمی است که بر اساس موضوعات و رویکردهای سیاسی عمل می کند، عنوان کرد: در خصوص موضوع لایحه CFT نمایندگان ایراداتی را به مرکز پژوهش وارد دانسته اند؛ بنابراین از این مرکز در کمیسیون های تخصصی و یا صحن علنی دعوت خواهیم کرد تا در زمینه ترجمه غلط مسائل آنان رابشنویم.

,

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه به دلیل بیان کردن مطالبی در رابطه با پولشویی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فرا خوانده شده است، اظهار کرد: تا این لحظه در کشور هیچ گونه پولشویی رخ نداده است و جمهوری اسلامی در زمینه مبارزه با تروریست صادقانه عمل کرده است.

,

حسن پور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بیشترین  هزینه را  در رابطه با تروریست و پولشویی داده است و همگان می دانند که کشور ما در خط مقدم مبارزه با  تروریست و پولشویی است ایران است.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همواره با چشمان باز تمامی مسائل را رصد کرده است، خاطر نشان کرد: در زمینه ترجمه اشتباه صورت گرفته در لایحه CFT وزیر امور خارجه باید پاسخگو باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه