اخبار داغ

رئیس شورای تامین شهرستان رودبار خبر داد؛

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در رودبارجنوب

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در رودبارجنوب
رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب گفت: شب گذشته سجاد جرجندی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در درگیری با اشرار مسلح از ناحیه لگن زخمی و به فیض شهادت نائل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان،شب گذشته  سجاد جرجندی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبارجنوب در درگیری با اشرار مسلح  از ناحیه لگن  زخمی و به فیض شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عطاپور رئیس شورای تامین شهرستان رودبارجنوب در این رابطه گفت:خودرو نیروی انتظامی در حال گشت زنی در سطح شهر رودبار بود که به پژو ۴۰۵ مشکوک میشود و دستور ایست میدهند، که سرنشینان پژو خودرو نیروی انتظامی رابه رگبار میبندند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در این درگیری ستواندوم سجاد جرجندی از ناحیه لگن مجروح و بخاطر خون ریزی شدید در بیمارستان کهنوج به شهادت  رسید.

,

عطاپور در پایان به مردم رودبار جنوب خصوصا خانواده شهید تسلیت و تهنیت گفت و ادامه داد: بزودی مسببین شهادت این شهید و مخلین امنیت را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

,

سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب به مردم رودبارخصوصا خانواده شهید تسلیت گفت و بیان داشت: عملیات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری منجر به شهادت مظلومانه شهید جرجندی ادامه دارد.

,

وی اظهار داشت: مراسم تشییع شهید مدافع وطن “استواریکم سجاد جرجندی” از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب ،یکشنبه ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ساعت ۱۴ از چهار راه کلانتری به سمت خیابان بانک ملی انجام و سپس برای خاکساری به زادگاهش روستای طراده منتقل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه