اخبار داغ

شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد

شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد
در آستانه برگزاری یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و 6 هزار شهید استان قم، شب شعر و خاطره "انتظار سرخ" در قم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،در این مراسم که به طور همزمان اختتامیه کنگره شهر چهل سالگی و نیز جشنواره شعر دفاع مقدس قم بود و در تالار شهید آوینی برگزار شد، استاد محمد علی مجاهدی، دبیر انجمن شعر آیینی کشور به ایراد سخن پرداخت و از توسعه کمی و کیفی شعر انقلاب و دفاع مقدس در سال های اخیر تمجید کرد.
احمد حسینی ، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز طی سخنانی با تاکید بر لزوم جریان سازی در عرصه شعر مقاومت و ایثار و شهادت گفت: شعر حقیقتاً از بهترین جلوه های هنری است که بسیار بر عموم مخاطبان اثرگذار است و به خصوص باید در زمینه شعر دینی و انقلابی حمایت های بیشتر و بهتری صورت گیرد.
قاسم بابایی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم نیز به ارایه گزارشی از فعالیت های مرتبط با کنگره شهر چهل سالگی و جشنواره شعر دفاع مقدس استان قم پرداخت و در خاتمه مراسم پس از شعرخوانی چندین تن از شاعران پیشکسوت و جوان ، به برترین آثار این کنگره و جشنواره جوایزی اهدا شد.

 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه