اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر خبر داد؛

اجرای ۱۸۶ برنامه هفته بسیج در بابلسر/آغاز طرح خدمت‌رسانی با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س)

اجرای ۱۸۶ برنامه هفته بسیج در بابلسر/آغاز طرح خدمت‌رسانی با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر از اجرای 186 برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: طرح بزرگ خدمت‌رسانی در بابلسر با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدمصطفی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری هفته بسیج و جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: دشمنان به‌ویژه آمریکا تلاش کردند که انقلاب اسلامی 40 سالگی خود را نبیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا با تمام قدرت و جنگ رسانه‌ای قصد دارد تا جوانان را از دامان انقلاب جدا کند و در دل آنها بذر ناامیدی بکارد، افزود: با بصیرت مردم و نقش‌آفرینی بسیج، تمامی نقشه‌های فرهنگی و روانی دشمن باطل شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر تاکید کرد: امروز راهبرد دشمن اعمال بیشترین فشار است و عملیات روانی سنگینی را هم مدیریت می‌کند تا مردم را به خیابان‌ها بکشاند اما باید بدانند که کورخوانده‌اند.
 
این مسئول تصریح کرد: حضور مردم در 13 آبان در اوج فشار، تحریم و گرانی بی‌نظیر بود و می‌توانیم اعلام کنیم فتنه‌های دشمن توسط مردم خنثی شد.
 
موسوی‌نژاد با بیان اینکه سپاه بابلسر برنامه‌های متنوعی به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در راستای نشاط‌‌ افزایی در سطح شهرستان در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با عنوان طرح امام که مخفف «اعتلای مدیریت انقلابی محله» است، در مرحله نخست در سطح 40 محله بابلسر و در ادامه نیز در تمامی مناطق شهرستان با پیش‌بینی بیش از 40 برنامه در حوزه‌های فرهنگی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، ورزش و سلامت، رسانه و فضای مجازی، امنیت و آمادگی دفاعی، علمی و پژوهشی اجرا می‌شود.
 
وی گفت: 186 برنامه برای هفته بسیج بابلسر پیش‌بینی شده است، که شامل 63 عنوان برنامه، سه یادواره شهدا، 14 مسابقه ورزشی، 15 نشست فرهنگی و بصیرتی، 35 دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، علمی و اقتصاد مقاومتی و همچنین افتتاح پایگاه بسیج و سالن ورزشی، محرومیت‌زدایی و حماسه حضور بسیجیان در پنجم آذر است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در 40 محله بابلسر با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) آغاز می‌شود، بیان کرد: نخستین محله روستای خشکرود هادی‌شهر است که در تاریخ 27 آبان 97 اجرا می‌شود.
 
این مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین اهداف این طرح رسیدن به چشم‌انداز 1404 و تحقق جامعه اسلامی، اثربخشی برنامه‌ها، اعتلای بسیج و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، نهادها و بسیج اقشار و محلات در راستای خدمت به مردم است.
 
موسوی‌نژاد با تقدیر از مسئولان شهرستان بابلسر به دلیل همراهی در اجرای این طرح، به آیه 128 سوره اعراف اشاره کرد و افزود: سه عامل پیروزی بر اساس این آیه شریفه، تکیه به خداوند، استقامت و تقوای الهی را پیشه کردن است.
 
وی در پایان از اصحاب رسانه و مطبوعات قدردانی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی و رسانه علیه اسلام و انقلاب اسلامی تاخت و تاز می‌کند که لازم است خبرنگاران رسالت انقلابی و بسیجی خود را در عرصه رسانه عملیاتی کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه