اخبار داغ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی:

۳۰ عنوان برنامه طی هفته کتاب در آذربایجان غربی اجرا می شود

۳۰ عنوان برنامه طی هفته کتاب در آذربایجان غربی اجرا می شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۳۰ عنوان ویژه ‌برنامه به مناسبت هفته کتاب در مراکز کانون این استان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جواد زاهدی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته کتاب، اظهار داشت: سخنرانی و قصه گویی با هدف ترویج پژوهش و توسعه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، اجرای نمایش با هدف نشان دادن اهمیت کتاب و کتاب خوانی و معرفی نویسندگان و شاعران به مناسبت هفته کتاب از جمله این ویژه برنامه هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: کارگاه‌های کاردستی و کتاب‌ سازی، نمایشگاه تازه های کتاب در مدارس، دیدار با شعرا و نویسندگان محلی، برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری کارگاه قصه گویی، اجرای نمایش عروسکی و معرفی کتاب از دیگر برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در هفته کتاب به شمار می رود.

,

وی بیان کرد: ۱۰ کتابخوان برتر از شهرستان های شاهین دژ، ارومیه، پلدشت، خوی و تازه شهر سلماس نیز در هفته کتاب تجلیل می شوند.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه کرد: ۲۸ هزار برنامه فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی از ابتدای سال جاری در مراکز کانون اجرا شده است که ۴۳۳ هزار کودک از این برنامه ها بهره مند شده اند.

,

زاهدی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی نیز ۳۰۰ هزار جلد انواع کتاب در بخش کودک و نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری این استان قرار دارد و در اختیار اعضا قرار می گیرد.

,

گفتنی است اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در نخستین روز هفته کتاب در قالب برنامه «دو پنجره، دو لبخند» با «حسین تولایی» شاعر حوزه کودک نیز دیدار کردند.

,

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دارای ۳۶ مرکز ثابت، سیار و پستی در ارومیه و شهرستان ها با بیش از ۶۲ هزار نفر عضو است.

,

بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار«حال خوش خواندن» از۲۴ آبان تا یکم آذرماه جاری با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه