اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی:

تشکیل جبهه رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم اولویت دلسوزان انقلاب باشد

تشکیل جبهه رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم اولویت دلسوزان انقلاب باشد
صدقیانی گفت: امروز تشکیل جبهه رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید اولویت دلسوزان انقلاب باشد و سازمان بسیج رسانه نیز در همین راستا در کنار فعالان رسانه‌ای حرکت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ محمد مهرزاد صدقیانی امروز در دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه آذربایجان غربی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا این استان با اشاره به عملکرد این سازمان در سال‌های اخیر اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در آذربایجان غربی در طول سال‌های بعد از راه‌اندازی خود پیوسته سعی کرده است در راستای تعمیق حاکمیت اخلاق و معنویت در تمامی تعاملات رسانه‌ای نقش‌آفرینی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: گفتمان سازی و روشنگری رسانه‌ای در کنار توجه به اصل آموزش و پژوهش و افزایش بصیرت جزو دیگر رویکردهای سازمان بسیج رسانه در آذربایجان غربی است و در همین راستا با همکاری خانه مطبوعات و اداره کل ارشاد استان دوره آموزش روزنامه‌نگاری با شرکت ۴۲ نفر در حال برگزاری است که خروجی آن به تخصصی‌تر شدن فضای رسانه‌ای استان کمک خواهد کرد.

,

صدقیانی گفت: امروز در فضای رسانه نبرد اصلی در بحث محتواست بنابراین تولید محتوای متناسب و پاسخگویی به شبهات و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن و پرهیز از هر گونه شبهه افکنی باید در اولویت کار فعالان رسانه‌ای باشد.

,

وی اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه در فعالیت‌های خود به دنبال عدم تصدی‌گری است بلکه هم‌افزایی و حمایت مؤثر از رسانه‌ها را در دستور کار خود دارد.

,

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: امروز تشکیل جبهه رسانه‌ای برای مقابل با جنگ نرم دشمن باید اولویت دلسوزان انقلاب باشد و سازمان بسیج رسانه نیز در همین راستا حرکت می‌کند.

,

وی افزود: راه‌اندازی دو کانون بسیج رسانه در شهرهای خوی در شمال استان و مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی جزو برنامه‌های شش ماهه امسال است.

,

صدقیانی گفت: هم‌اکنون ۱۶۳ نشریه و پایگاه خبری مجوز دار در آذربایجان غربی وجود دارند و ۱۷۳ نمایندگی رسانه‌های کشوری نیز در جغرافیای استان فعالیت می‌کنند و این استان به لحاظ کمی در برخورداری رسانه‌های مجوز دار استان دوازدهم کشور محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه