اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

تبیین تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد

تبیین تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی باید در دستور کار رسانه‌ها قرار گیرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تبیین تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی در دستور کار رسانه‌ها باشد چون دشمنان نیز در همین عرصه در حال توطئه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نجف قلی زاده سرایی امروز در دیدار با هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه آذربایجان غربی اظهار داشت: در شرایط امروز جامعه طرح مطالبات رهبر معظم انقلاب از رسانه‌ها می‌تواند به عنوان یک اولویت کاری در دستور کار رسانه‌های معتقد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سه ویژگی برای رسانه‌ها قائلند که اولین آن طرح تبادل آراء و افکار در چارچوب اصول، دوم اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و در مرحله سوم نقد و نظارت منصفانه و سازنده را شامل می‌شود بنابراین رسانه‌ها می‌توانند در این چارچوب کمک اثربخشی به پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی نمایند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروزه فضای مجازی به دلیل به هم تنیدگی فرصت‌ها و تهدیدات تلفات و خسارت‌های زیادی را در اقشار مختلف جامعه در قالب آسیب‌های اجتماعی به بار می‌آورد بنابراین لازم است تبیین تهدیدات و فرصت‌های مجازی در دستور کار رسانه‌ها باشد.

,

سرایی اظهار داشت: مؤثرترین سلاح علیه دشمنان سلاح تبلیغات و رسانه است بنابراین استفاده هوشمندانه این مؤلفه در مقابل دشمن می‌تواند به کاهش اثرات تخریبی آنان در افکار عمومی منجر شود.

,

وی ضرورت جوان‌گرایی در ابعاد مختلف جامعه را مرد توجه قرار داد و گفت: همانطور که در سال‌های دفاع مقدس فرماندهان ارشد جنگ از جوانان بودند باید امروز نیز به جوانان اعتماد کرد و در فضای رسانه نیز باید با کادرسازی از بین جوانان به تقویت نیروهای رسانه‌ای انقلاب اسلامی پرداخت.

,

سرایی با انتقاد از فقدان جذابیت در بسیاری از کتاب‌هایی که در حوزه انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس منتشر شده‌اند گفت: خیلی از این آثار صرفاً برای رونمایی منتشر شده‌اند و به دلیل فقدان جذابیت‌های حرفه‌ای در قلم نویسندگان آثار عملاً جایی در بین مخاطبان نمی‌یابند اگر چه گه گاه آثار فاخر و ارزشمندی نیز در میان همین کتاب‌ها به چاپ رسیده که ارزش چندین بار مطالعه را دارد.

,

وی در این دیدار بر اهمیت محور قرار گرفتن اماکن دینی و مذهبی شهر ارومیه در رویدادهای مختلف تاکید کرد و از آمادگی این نهاد برای همکاری با دیگر متولیان فرهنگی استان برای رسیدن به این هدف خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه