اخبار داغ

استاندار ایلام تأکید کرد؛

ضرورت جلوگیری از بکارگیری مدیران پروازی/ مدیریت نیروهای بومی راهگشاست

ضرورت جلوگیری از بکارگیری مدیران پروازی/ مدیریت نیروهای بومی راهگشاست
استاندار ایلام بر اعتقاد راسخ در به کارگیری نیروهای توانمند بومی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام صبح امروز؛ 27 آبان در جلسه اعضای شورای مشورتی توسعه استان، اظهار کرد: گردش مدیران در دولت ها امری مرسوم و پذیرفتنی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی، افزود: مدیران باید به این امر واقف باشند که دوران مسئولیت بسیار کوتاه بوده و باید از این فرصت برای خدمت رسانی و رفع مشکلات حوزه کاری خود استفاده کنند.

,

استاندار ایلام تاکید کرد: هر مدیر باید در دوران مسئولیت خود به گونه ای برنامه ریزی کند که پس از پایان دوره خدمت نیروهای جایگزین توانمند و خلاقی را تربیت و معرفی کند تا با خلا مدیریتی در آن مجموعه روبرو نباشبم.

,

سلیمانی دشتکی، گفت: حتی المکان باید تلاش شود مدیران از همان مجموعه انتخاب و از بکارگیری نیروهای غیربومی و پروازی جلوگیری شود تا هزینه های بیشتری را متحمل دولت نکنیم.

,

وی، افزود: هر مجموعه باید از آراء و نقطه نظرات اصحاب فکر و کارشناسان خود را مبری نداند و تلاش داشته باشد همواره تیم مشورتی قوی را کنار خود قرار دهد.

,

استاندار ایلام، بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته مشورتی دریافت امکانات و اعتبارات از سطح ملی و رفع مشکلات بین سازمان ها و دستگاه های اجرایی است.

,

سلیمانی دشتکی، در ادامه به استعدادهای استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: متاسفانه این توانمندی ها در مقایسه با ظرفیت های موجود تاکنون بکارگیری نشده و زمینه بافعل کردن آنها فراهم نشده است.

,

وی، خاطرنشان کرد: بخش گردشگری، کشاورزی و نفت و گاز بیاد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا بتوان از مزیت های نسبی برای توسعه همه جانبه استان و حرکت در مدار پیشرفت و توسعه استفاده کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه