اخبار داغ

فرمانده انتظامی مهاباد؛

سارقان خانه‌باغ های مهاباد دستگیر شدند

سارقان خانه‌باغ های مهاباد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مهاباد از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خانه باغ های این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ ظهیریان امروز در گفت و گو با خبرنگاران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خانه باغ های مهاباد خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی مهاباد در این باره افزود: به دنبال افزایش سرقت از خانه باغهای مهاباد و شهرستان های همجوار مراتب به صورت ویژه در در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و با استفاده از تجهیزات به روز پلیسی و منابع خبری و تحقیقات به عمل آمده در نهایت ۲ نفر از سارقان حرفه ای با هویت معلوم در سطح شهرستان مهاباد شناسایی و دستگیر شدند که طی تحقیقات فنی انجام شده به سرقت از ۴ خانه باغ در مهاباد و ۵ خانه باغ دیگر در شهرستان سردشت اعتراف نمودند.

,

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر مالخر از کشف اقلام سرقتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: اموال کشف شده به مالباختگان بازگردانده شد و متهمان به همراه پرونده و مستندات بهم قامات قضایی ارجاع داده شده اند.

,

سرهنگ ظهیریان با توصیه به همشهریان مهابادی گفت: از شهروندان می خواهیم اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل باارزش در آنها خودداری کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه