اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

حریق گسترده در ساختمان در حال ساخت /نجات ۵۰ کارگر از میان شعله های آتش

حریق گسترده در ساختمان در حال ساخت /نجات ۵۰ کارگر از میان شعله های آتش
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات حدود ۵۰ کارگر از حریق یک ساختمان اداری تجاری در خیابان فرشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال ملکی در گفت و گو بامیزان ،درباره جزییات این حادثه آتش سوزی اظهار داشت : وقوع حادثه حریق در ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تنفسی و پشتیبانی را به محل حادثه که یک مجتمع تجاری اداری در حال ساخت در خیابان شهید فیاضی (فرشته) بود، اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که حریق در یک ساختمان در حال ساخت هفت طبقه که هفت طبقه نیز زیرزمین داشت رخ داده و کانون آن انباری حدودا ۲۰۰ متری در طبقه منفی ۳ است که بلافاصله یک گروه از آتش نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.
,
 
,
ملکی با بیان اینکه تعدادی از کارگران این ساختمان در طبقه منفی ۶ در حال استراحت بودند، افزود: گروهی از آتش نشانان نیز با عبور از کانون حریق و دمای بالا خود را به محل اسکان کارگران رسانده و حدود ۵۰ نفر از آنان را در حالی که در شرایط بدی محبوس شده و امکان خروج نداشتند به سلامت خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.
,
 
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر آتش نشانان به موقع به این کارگران نرسیده بودند ممکن بود دچار خفگی شوند، خاطرنشان کرد: گروه دیگر‌ی از آتش نشان نیز دقایقی بعد شعله‌های آتش را مهار کرده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل اطفا کردند.
,
 
,
ملکی اضافه کرد: در این حادثه به یک آتش نشان و دو کارگر آسیب‌هایی وارد شد که برای دریافت خدمات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۴:۱۵ بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه