اخبار داغ

انفجار کپسول گاز در روستای بیتوش سردشت ۴ مصدوم بر جای گذاشت

انفجار کپسول گاز در روستای بیتوش سردشت ۴ مصدوم بر جای گذاشت
کارشناس مسوول فوریت های پزشکی سردشت گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز خانگی در روستای ‘بیتوش’ از توابع بخش مرکزی سردشت ۴ نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ریبین سوری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: برابر تماس اهالی روستای بیتوش مبنی بر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی با چهار مصدوم، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی به همراه کادر مجرب به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

کارشناس مسوول فوریت های پزشکی سردشت بیان کرد: با توجه به بعد مسافت و‌ دوری مسیر اهالی مصدومان را با وسیله ی شخصی به سمت آمبولانس های فوریتهای پزشکی منتقل کرده بودند تا در کمترین زمان ممکن تکنیسینهای اورژانس بر بالین مصدومان حاضر شوند و اقدامات اولیه را بلادرنگ شروع کنند.

,

وی تصریح کرد: مصدومان که دچار سوختگی ۱۰ تا ۴۰ درصد شده بودند در بین مسیر تحویل آمبولانس ها میشوند و بر اساس اصول تریاژ اقدامات اولیه انجام و به بیمارستان منتقل می شوند.

,

سوری گفت: در بیمارستان نیز بلافاصله اقدامات بعدی و ویزیت توسط متخصص جراح عمومی انجام گرفته و به علت شدت جراحات یکی از مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اعزام شد.

,

وی اظهار کرد: حال عمومی سه نفر از مصدومان که در بیمارستان سردشت هستند مساعد گزارش شده و در حال حاضر در مرکز درمانی تحت نظر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه