اخبار داغ

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی:

دو فوتسالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی جوانان پیوستند

دو فوتسالیست ارومیه ای به اردوی تیم ملی جوانان پیوستند
دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: سالار آقاپور و بلال اسماعیلی فوتسالیست‌های ارومیه به اردوی تیم ملی جوانان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین نیرویار در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دعوت دو تن از فوتسالیست‌های ارومیه‌ای به اردوهای تیم ملی جوانان، اظهار داشت: سالار آقاپور و بلال اسماعیلی از فوتسالیست‌های شهر ارومیه به نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به درخشش این دو بازیکن در المپیک جوانان ۲۰۱۸، بیان کرد: اسمعیلی و آقاپور با به ثمر رساندن ۶ گل برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات در کشور آرژانتین توانایی‌های خود را به رخ کشیدند از این رو به اردوی مرحله نخست دعوت شدند.

,

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری این اردو از بیست و یکم آبان ماه تا بیست و پنجم این ماه، تاکید کرد: دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال قاره آسیا از نهم آذرماه تا پانزدهم این ماه در کشور ترکمنستان برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان خود را برای حضور در این مسابقات آماده می‌کند.
وی، با اشاره به دیگر بازیکنان حاضر در این اردو، ابراز داشت: بر اساس اعلام فدراسیون حسین فروتن، مهدی مهدی خانی، مسعود یوسفی، مهدی علیزاده، سجاد سرباز، علیرضا بیات، سجاد عادلی پور، مهدی دهقان نژاد، محمد علی نیکنام، امید رستمی، محمد مدح فریمانی، سید بهداد شیخ احمدی، متین محمدی، محمد جعفر گل، رضا قنبری، سهند رضاپور، مهدی زرچینی و عرفان حسین زاده دیگر فوتسالیست‌های دعوت شده به این اردو هستند.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه