اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب خبر داد؛

برگزاری اردوی آموزشی ـ تشکیلاتی طلایه داران فردا در میاندوآب

برگزاری اردوی آموزشی ـ تشکیلاتی طلایه داران فردا در میاندوآب
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب از برگزاری اردوی آموزشی-تشکیلاتی مسئولین انجمن های اسلامی دانش آموزان جنوب استان در میاندوآب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محسن ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: این همایش امروز تحت عنوان اردوی آموزشی-تشکیلاتی طلایه داران فردا و با حضور مسئولین انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان های جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب افزود: در این اردوی آموزشی-تشکیلاتی یک روزه که در مهد قرآن کریم شهرستان میاندوآب برگزار شد، مسئولین استانی و کارشناسان در موضوعات تخصصی سخنرانی کردند.

,

وی گفت: مباحث تشکیلاتی و معرفتی، اهداف وبرنامه های راهبردی وتاریخچه  انجمن اسلامی ، مباحث مربوط به سواد رسانه ای و فضای مجازی وتبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب از جمله موضوعات سخنرانی ها بود.

,

ابراهیمی هم چنین با اشاره به دیدار اعضای شرکت کننده در همایش و دیدار با امام جمعه به عنوان پایان بخش این همایش، تصریح کرد:در این دیدار امام جمعه میاندوآب بر اهمیت توجه به امر پرورش در کنار آموزش تاکید کرد.

,

اردوی آموزشی- تشکیلاتی طلایه داران فردا با هدف انسجام بین مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و آگاه سازی آن‌ها از مسئولیت خطیرشان در مدارس برگزار می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه