اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان:

شاید اظهارنظر جهانگیری، «اظهارنظر تریبونی» باشد/ منافع شخصی و جناحی را کنار بگذاریم

شاید اظهارنظر جهانگیری، «اظهارنظر تریبونی» باشد/ منافع شخصی و جناحی را کنار بگذاریم
احمد همتی می‌گوید ممکن است اظهارنظر جهانگیری درباره وضعیت اقتصادی، «اظهارنظر تریبونی» باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، چندی قبل اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرده بود که دولت پولدارِ ما، بدهی‌های بسیار اندک و دارایی‌های بسیار زیادی دارد. این سخنان در شرایطی بیان شد که بسیاری از مردم تحت فشار اقتصادی هستند. اظهارات جهانگیری این پرسش در اذهان برخی از مردم برانگیخت که اگر اوضاع چنان‌که آقای جهانگیری می‌گوید مطلوب است، پس چرا دولت برای ساماندهی به معیشت مردم اقدام درخوری نمی‌کند؟ این پرسشی است که مرآت با احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذارد؛ کسی که به واسطه نمایندگی مردم، احتمالا به کرات با مراجعانی روبروست که از وضعیت معیشتی گلایه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

احمد همتی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت، با بیان این که ممکن است اظهارنظر آقای جهانگیری، «اظهارنظر تریبونی» باشد اظهار داشت: خود ایشان هم می‌دانند که ما در کشور مشکلات اقتصادی فراوانی داریم که پس از خروج آمریکا از برجام تشدید شده و مراودات بین‌المللی ما کاهش پیدا کرده است.

,

همتی با تصریح بر این که سرمایه‌‌گذاری خارجی در کشور کاملا کاهش پیدا کرده است گفت: این امر که ناشی از تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی آمریکاست، مشکلات اقتصادی بسیاری برای کشور ایجاد خواهد کرد.

,

وی با بیان این که موضوع تحریم مربوط به کل حاکمیت و نه تنها دولت است گفت: سه قوه و دیگر نهادهای حاکمیتی باید به مسأله تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ورود پیدا کنند و دست‌کم بخشی از مشکلات را که ناشی از تصمیمات غلط است، در تمامی بخش‌ها اصلاح کنند.

,

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مسائل و منافع شخصی و جناحی باید کنار گذاشته شود گفت: لازم است با درایت و تلاش بیش‌تر و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر از این گردنه سخت عبور کنیم.

,

همتی با اشاره به این که مردم در حال حاضر تحت فشار اقتصادی مضاعف هستند گفت: لازم است تصمیمات به گونه‌ای اتخاذ شود که به نفع تمامی مردم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه