اخبار داغ

مسئول تبلیغات لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس:

اطاعت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان در مقابل دشمن بعثی بود/ جبهه مقاومت با الگو از انقلاب اسلامی موجب زوال استکبار شده است

اطاعت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان در مقابل دشمن بعثی بود/ جبهه مقاومت با الگو از انقلاب اسلامی موجب زوال استکبار شده است
مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس گفت : ایمان و لطف الهی و اطاعت از ولایت بود که رزمندگان ما را در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی پیروز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت الاسلام داوری مسئول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس در یادواره 31 شهید مسجد عسگریه گرگانپارس گرگان بر نقش وحدت همه گروه های مختلف سیاسی در جبهه اشاره کرد.

وی بیان کرد: رزمندگان کاری به اصلاح طلب و اصولگرا نداشتند بلکه گوششان به دهان امام امت بود.

حجت الاسلام داوری اظهار داشت: صدام با کمک کشورهای مختلفی که به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند نتوانست ما را شکست بدهد بلکه این ایمان و لطف الهی و اطاعت از ولایت بود که رزمندگان ما را در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی پیروز کرد.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت درغزه ، لبنان ، سوریه و دیگر نقاط مختلف جهان از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما الگو گرفته اند و در مقابل ظالم نه تنها سکوت نمی کنند بلکه در همین غزه طی فقط چند روز کاری می کنند که رئیس ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به استعفا میشود و این یعنی پیروزی حق و زوال استکبار.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه