اخبار داغ

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

لزوم تکرار رای گیری در خصوص CFT/ فرد خاطی پاسخگو باشد

لزوم تکرار رای گیری در خصوص CFT/ فرد خاطی پاسخگو باشد
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکرار رای گیری در خصوص cft تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید تقی کبیری در گفت‌ وگو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه حتمال ایراد گیری شورای نگهبان در مصوبات مختلف وجود دارد، اظهار داشت: در مسئله CFT شورای نگهبان متوجه وجود غلط املایی شده و که این مسئله باید اصلاح و جهت طی مراحل عادی خود به مجلس ارسال و رای گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید باری دیگر مصوبه ارسالی را مطالعه و به مسئله موجود رای داده و در صورت تصویب دوباره به شورای نگهبان جهت بازنگری و تایید ارسال شود.

,

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این لایحه با عبور از کارشناسی وزارت امورخارجه و مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی تایید شده و به رای گیری رسیده است که در شورای نگهبان متوجه غلط شده و باید پس از تصحیح تصمیم گیری شود.

,

وی، تاکید کرد: این مصوبه از لاین های گوناگونی عبور کرده و پس از تایید در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است که اما اگر متن این مصوبه با اصل cft  مغایر باشد باطل بوده و باید روندقانونی دوباره خود را طی کند.

,

کبیری، بیان داشت: کارشناسان گوناگونی بر این متن نظارت داشته و صحت آن را تایید کرده اند امروز باید فردی که خاطی این مسئله بودن و کم دقتی کرده است پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه