اخبار داغ

به گفته کارشناسان:

برگزیت منجر به فقر بیشتر در انگلیس می شود/ رسوایی بزرگ بریتانیا در فقر کارگران، مادران تنها و میلیون ها کودک

برگزیت منجر به فقر بیشتر در انگلیس می شود/ رسوایی بزرگ بریتانیا در فقر کارگران، مادران تنها و میلیون ها کودک
سیاست های اجرا شده توسط دولت های پی در پی انگلستان، منجر به از بین رفتن سیستماتیک شبکه امنیت اجتماعی و رسوایی بزرگی در پنجمین کشور ثروتمند جهان می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه بین الملل "تیتریک"؛ کارشناس حقوق سازمان ملل متحد هشدار داد که برگزیت، انگلیسی های بیشتری را به سوی فقر می کشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد با هشدار در مورد فقر مفرط و حقوق بشر گفت که جدایی قریب الوقوع انگلیس از اتحادیه اروپا افراد بیشتری در انگلستان را به سوی فقر می کشاند، مگر اینکه دولت از آسیب پذیرترین افراد محافظت کند.فیلیپ آلستون، نظراتش را در پایان سفر 12 روزه اش به انگلیس و پس از بازدید از 9 شهر و دیدار با شهروندان، کارگران و مقامات احزاب سیاسی در دولت های محلی این کشور اعلام کرد.

,

آلستون طی سفرش، با افرادی که مستقیما تحت تأثیر فقر بودند، از جمله افراد بی خانمانی که برای زنده ماندن وابسته به بانک های غذا و مؤسسات خیریه بوده و افرادی که برای به دست آوردن سرپناه مجبور به تن فروشی هستند، صحبت کرد.بر اساس چندین گزارش سازمان ملل متحد، اقتصاد انگلستان با پیروی از برگزیت که برای پایان ماه مارس بعدی (سال 2019) برنامه ریزی شده، بدتر خواهد شد.

,

آلستون در اظهاراتش گفت که دولت انگلیس با عمل به برگزیت، 14 میلیون انگلیسی که در فقر مطلق زندگی می کنند را در معرض خطراتی قرار می دهد.او ادامه داد: "این تنها یک رسوایی برای پنجمین کشور ثروتمند جهان نیست، بلکه یک فاجعه اجتماعی و اقتصادی است که در یک چیز (برگزیت) جمع شده اند."

,

آلستون افزود که پس از سالها پیشرفت، اکنون خطر فقر در انگلستان با آمار بی خانمانی بالای 60 درصد از سال 2010 تاکنون در حال افزایش است و پیش بینی می شود که فقر کودکان بین سالهای 2015 تا 2022 به 7 درصد افزایش یابد.

,

به نقل از فرانس24،نماینده سازمان ملل متحد گفت که سیاست های اجرا شده توسط دولت های پی در پی انگلستان، منجر به از بین رفتن سیستماتیک شبکه امنیت اجتماعی و رسوایی بزرگی به ویژه در؛ فقر کارگر، مادران تنهایی که با نابرابری های بزرگی دست و پنجه نرم می کنند، افراد معلولی که به حاشیه رانده شده اند و میلیون ها کودک که در چرخه فقر اسیر شده و از آن رهایی ندارند، شده است.

, فرانس24,

معصومه میرحسینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه