اخبار داغ

آغاز ویژه برنامه های هفته وحدت از فردا در پایتخت وحدت کشور

آغاز ویژه برنامه های هفته وحدت از فردا در پایتخت وحدت کشور
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان از آغاز ویژه برنامه های هفته وحدت از فردا در پایتخت وحدت کشور خبر داد و گفت: نشست بزرگ زنان و بانوان تشیع با حضور مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب کشور یکی از برنامه های مهم این هفته در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عیسی بزمانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اتحاد و همدلی بین مسلمانان را رمز موفقیت آن‌ها در تمامی عرصه عنوان کرد وافزود: امسال به مناسبت هفته وحدت در این خطه از کشور  برنامه های محوری متعددی در 19 شهرستان استان برگزار می شود.
این مسئول شروع برنامه های هفته وحدت را از 28آبان تا چهارم آذرماه دانست و ادامه داد: نشست با علما و اندیشمندان شیعه و سنی، برگزاری دو شب شعر اهلبیت، برگزاری چهار محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و20محفل و کرسی تلاوت با حضور قاریان داخلی، اجرای بیش از 100 جشن عمومی در تمامی مساجد استان از جمله برنامه های این هفته است.
وی اعزام های تقریبی در مساجد استان با حضور روحانیون و برگزاری 9نشست محوری علمای تشیع و تسنن معتمدین و اقشار تاثیر گذار در شهرهای مختلف استان (سرباز،خاش، زهک ،هیرمند، کنارک، نیکشهر و چابهار) که در این نشست ها اهداف تقریب امت اسلامی از دیدگاه قرآن و سنت به بررسی گذاشته می شود را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از تمامی مردم شیعه و سنی استان خواستار آن شد تا در راستای گسترش وحدت در دنیای اسلام گام بردارند تا وحدتی که  رهبر معظم انقلاب در نظر دارد در جامعه عملی شود.
بزمانی در پایان از برگزاری نشست بزرگ زنان و بانوان تشیع با حضور مدیرکل امور بانوان مجمع تقریب کشور خبر داد و گفت: این برنامه فردا 28 آبان ماه در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه