اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

کشتارگاه صنعتی جدید ظرف یک سال به بهره برداری می رسد

کشتارگاه صنعتی جدید ظرف یک سال به بهره برداری می رسد
فرماندار بروجرد گفت: با استفاده از توان بخشی خصوصی و ورود سرمایه گذار به محض انعقاد قرارداد، پروژه کشتارگاه صنعتی جدید بروجرد ظرف مدت یک سکال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک "رضا آریایی" فرماندار بروجرد ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات کشتارگاه بروجرد که در سالن فرمانداری برگزار شد گفت: در حال حاضر یک کشتارگاه صنعتی در بروجرد وجود دارد که استانداردهای لازم را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: با توجه به گسترش شهر و افزایش جمعیت، این شهر نیازمند یک کشتارگاه مجهز با همه استانداردهای لازم است که در این صورت علاوه بر شهر بروجرد می تواند برخی از شهرستان های اطراف را نیز پوشش دهد.

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: کشتارگاه فعلی بروجرد مربوط به سالها پیش است و یکی از مهمترین مشکلات در کشتارگاه نبود پیش سرد است که قرار شد طی چند ماه آینده این مشکل برطرف شود.

,

به گفته وی در همین راستا قرار شد که از توان بخش خصوصی استفاده شود و یک کشتارگاه صنعتی کاملا استاندارد و مجهز در این شهر راه اندازی شود که برای تسریع در روند این پروژه باید همه تلاشها صورت گیرد.

,

آریایی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه همه باید پای کار باشند تا فرآیند راه اندازی پروژه جدید کشتارگاه در کمترین زمان ممکن انجام شود و هر جایی که نیاز به اخذ و صدور مجوزی باشد تلاش داریم تا در کمترین زمان صادر شود.

,

وی بیان کرد: ضروری است تا شورا این مصوبه را در دستور کار قرار دهد و بعد از آن به ترتیب کارهای بعدی انجام شود تا کشتارگاه صنعتی جدید در زمان مشخص شده به بهره برداری برسد.

,

"یاراحمدی" سرمایه گذار پروژه کشتارگاه بروجرد در این جلسه افزود: از زمان عقد قرارداد کلنگ زنی این پروژه آغاز می شود و ظرف مدت یکسال این پروژه تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

,

وی اضافه کرد: هزینه مورد نیاز قرار شد طی سه قسط و هر چهار ماه یکبار پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه