اخبار داغ

نماینده لیست امید مجلس؛

تحقق حداکثر ۵۰ درصد مصوبات قبلی ریاست جمهوری/ مشاهده دریاچه ارومیه از هواپیما بیشتر است!

تحقق حداکثر ۵۰ درصد مصوبات قبلی ریاست جمهوری/ مشاهده دریاچه ارومیه از هواپیما بیشتر است!
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دلیل عدم بازدید رییس جمهور از دریاچه ارومیه طی سفر خود را دید بهتر از هواپیما بر دریاچه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه مطالبات مردمی در چند بخش به ریاست جمهوری ابلاغ شده است، گفت: تجهیز زمین های کشاورزی به آبیاری تحت فشار از مهم ترین مطالبات مطرح شده بوده است که جهت تجهیز زمین های حوزه آبریز دریاچه ارومیه به میزان ۱۰۰ هکتار  مبلغ ۲۰۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی خواستار شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: اتصال راه آهن ارومیه به شبکه بین المللی و راه آهن تبریز، امکان تردد خودروهای منطقه آزاد ماکو تا مرکز استان و ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی از دیگر مطالبات مطرح شده است.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی استاندار آذربایجان غربی خواستار ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه جهت افزایش بودجه استان شده ایم که موافقت ها اعلام شده است.

,

وی، در خصوص عدم بازدید از دریاچه ارومیه طی سفر ریاست جمهوری، عنوان کرد: بدون شک بازدید از دریاچه ارومیه به دلیل پرواز هواپیما از تهران به خوی و ارومیه از بالای دریاچه دید بهتری را جهت مشاهده در اختیار قرار می دهد.

,

وی، اظهارداشت: شاید نهایتا ۵۰ درصد از مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری تحقق داشته و علت آن سفر ریاست جمهوری در اواخر دوره قبلی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه