اخبار داغ

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه؛

فعالیت ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از رده خارج در تبریز!/ محدودیت مالی مانع جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده

فعالیت ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از رده خارج در تبریز!/ محدودیت مالی مانع جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده
جلالی گفت: 766 دستگاه اتوبوس در شرکت واحد وجود دارد که 295 دستگاه اتوبوس بالای ده سال کار کرده و از خارج از رده محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرخ جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز در ارائه عملکرد سازمان شرکت واحد تبریز و حومه اظهار داشت: 510 نفر پرسنل و یک هزار و 86 راننده در این شرکت مشغول به کار هستند که از این تعداد 819 راننده در بخش خصوصی فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: 766 دستگاه اتوبوس در شرکت واحد وجود دارد و با توجه به میانگین عمر اتوبوس‌ها که هشت سال می‌باشد 295 دستگاه اتوبوس بالای ده سال کار کرده و از خارج از رده محسوب می‌شوند.

,

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه 62 خط درون شهری و ده خط برون شهری داریم، تصریح کرد: در طول سه سال 15 دستگاه نو به دلیل نقص فنی به کار گرفته نمی‌شد اما با تلاش و هزینه ۳۱۰ میلیون تومانی آنها را راه‌اندازی کرده‌ایم.

,

وی افزود: 128 دستگاه از سال 95 جایگزین اتوبوس‌های فرسوده در بخش خصوصی شدند و طبق برنامه باید 65 دستگاه را امسال جایگزین کنیم ولی به دلیل محدودیت مالی حتی قادر به جایگزین‌سازی 6 دستگاه هم نیستیم!

,

جلالی یادآور شد: 33 دستگاه اتوبوس امروز در تعمیرگاه‌ها حضور دارند و برای تعمیر هرکدام نیاز به ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است؛ زیرا خرید اتوبوس جدید در این زمان بالای 2 میلیارد تومان بودجه نیازمند است.

,

وی در خصوص بیمه رانندگان شرکت واحد نیز گفت: کلیه رانندگان بخش خصوصی با پنجاه درصد تقبل دولت بیمه‌اند اما کسانی که یک ماه کار نکنند خود به خود از سیستم حذف می‌شوند.

,

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال 16 درصد از بودجه محقق شده است، اذعان داشت: یارانه‌ای که ماهانه پرداخت می‌کنیم 1 میلیارد و 920 میلیون تومان است و درخواست افزایش این مبلغ را داریم.

,

وی درباره ایجاد آلودگی توسط اتوبوس‌ها در فصول سرد سال نیز تاکید کرد: به غیر از 6 دستگاه ، همه اتوبوس ها معاینه فنی دارند اما خودروهای دودزا، استاندارد یورو 2 دارند که تولید دود در آنها ناگزیر است.

,

جلالی در پایان خاطرنشان ساخت: استعلامات لازم برای ایجاد سیستم اتوبوسرانی در روستاهای الحاقی در دست انجام است و در صورت وجود شرایط لازم، به زودی خدمات دهی در این مناطق آغاز می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه