اخبار داغ

دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان:

عبور از گردنه خطرناک اقتصادی نیارمند همدلی همه نیروهای کشور است/ضرورت مقیم شدن فرمانداران در محل خدمت

عبور از گردنه خطرناک اقتصادی نیارمند همدلی همه نیروهای کشور است/ضرورت مقیم شدن فرمانداران در محل خدمت
دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: اگر دست به دست هم دهیم از این گردنه خطرناک اقتصادی عبور می کنیم و باید در صف واحد نیروهای انقلاب به سمت حل مسئله اصلی کشور برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، فریدون احمدی امروز در مراسم تکریم اسدالله درویش امیری و معارفه حقیقی به عنوان استاندار زنجان، اظهار داشت:قانون منع بازنشستگی قانون خوبی بود که در کشور اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

 وی با تقدیر از خدمات درویش امیری که خالصانه،صادقانه و بی ریا کار کرد،افزود: خیلی راحت حرف ها را منتقل کردیم و اگر آرامش نسبی برقرار است،از خدمات درویش امیری است.

,

این نماینده خاطرنشان کرد: استان زنجان استان سیاسی است که به برکت وجود خاتمی، نماینده ولی فقیه دارای آرامش است.

,

احمدی اولویت اصلی کشور و استان را اقتصاد عنوان کرد و گفت: از استاندار جدید انتظار داریم به اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشد.

,

وی افزود:  اگر دست به دست هم دهیم از این گردنه خطرناک عبور می کنیم و باید در صف واحد نیروهای انقلاب به سمت حل مسئله اصلی کشور برویم.

,

دبیر مجمع نمایندگان استان زنجان با بیان اینکه در زمان درویش امیری افراطی گری سیاسی نداشتیم، امیدواریم گرفتار مشی سیاسی پس از این نیز نشویم،ادامه داد: مسائل و مشکلاتی در استان است که امیدواریم دست به دست هم داده و حل کنیم.

,

وی برضرورت توجه به نیروهای بومی تاکید کرد و گفت: اهتمام بر استفاده از نیروهای بومی به عنوان نیروهای استراتژیک استفاده شود تا همه حوزه ها ارتقا یابد.

,

احمدی خاطرنشان کرد: حتی الامکان استاندار زنجان فراجناحی عمل کند البته مخالف انتخاب کسانی هستیم که منتقد دولت حاکم هستند.

,

وی همچنین با تاکید بر مقیم شدن فرمانداران در منطقه خدمتی خود، افزود: کسی که ساکن نباشد قطعا زودتر از ساعت ۹ به محل کار خود نمی‌رسد.

,

"آیت الله شیخ علی خاتمی" نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه این مراسم، اظهار داشت: شهادت می دهم درویش امیری تا آخرین لحظه در خدمت مردم زنجان بوده است و حتی روز جمعه هم سفر شهرستانی داشت و کار خود را تعطیل نکرد.

,

وی افزود: اقتضای این جایگاه و محاسن سفید و تجریه طولانی خدمت هر آمدنی، رفتنی دارد و تعارف نداریم و تا بوده چنین بوده و تا هست چنین خواهد بود.

,

امام جمعه زنجان ادامه داد: خداوند در قرآن می فرماید من شما را آفریدم و میدان زندگی برای همه میدان امتحان است و باید در دو دادگاه تاریخ و عدل الهی باید پاسخگو باشیم اگر در دادگاه تاریخ، پیشگاه مردم وظیفه را صادقانه انجام دادیم، مردم قدر دان و سپاسگزار هستند.

,

آیت الله خاتمی افزود: امیر المومنین (ع) برای همه ما معیاری را مشخص کرده اند که مسئولیت ها، ماموریت ها و مدیریت ها میدان امتحان هستند، خوشا بحال کسی که پشت سرش را نگاه می کند، خدمت و رضایت بندگان الهی قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه