اخبار داغ

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند:

از پایین آمدن قیمت خودرو خبری نیست/ بازار خودرو در انتظار ثُبات قیمت‌ها

از پایین آمدن قیمت خودرو خبری نیست/ بازار خودرو در انتظار ثُبات قیمت‌ها
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند با بیان این‌که از پایین آمدن قیمت خودرو خبری نیست، گفت: قیمت خودرو نیز مانند سایر اقلام مصرفی با پایین آمدن قیمت دلار، پایین نیامد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی راعی‌‌فرد رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: بازار خودرو مانند گذشته رونق ندارد و قیمت خودروها حساب و کتاب ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
 
,
وی افزود: در قیمت‌گذاری ماشین‌های مدل پایین هیچ ثباتی وجود ندارد و ماشین‌های مدل بالا که قیمت خاص خود را دارند.
,
 
,
 
,
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند گفت: ماشین‌های مدل پایین خود قیمت مشخصی ندارند، امروز به یک قیمت فروخته می‌شود و فردا با 2 یا 3 میلیون تومان گرانتر به فروش می‌رسد و هیچ ثبات کاری وجود ندارد.
,
 
,
 
,
راعی‌فرد به پیش‌فروش خودروها اشاره کرد: طبق سال‌های قبل اشخاص حواله‌های صادر شده را با یک تا 2 میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند و تاثیری در بازار خودرو نداشته است.
,
 
,
 
,
وی با بیان این‌که از پایین آمدن قیمت خودرو خبری نیست، افزود: قیمت خودرو نیز مانند سایر اقلام مصرفی با پایین آمدن قیمت دلار، پایین نیامد.
,
 
,
 
,
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند گفت: اگر بهانه افزایش قیمت خودرو، دلار بود پس چرا با پایین آمدن قیمت دلار، قیمت خودرو پایین نیامد؟
,
 
,
 
,
راعی‌فرد تصریح کرد: قیمت خودرو هیچ ثباتی ندارد و همه فروشنده هستند و به ندرت برای خرید مراجعه می‌شود.
,
 
,
 
,
وی به جمعه بازار خودرو بیرجند اشاره کرد و افزود: جمعه بازار خودرو با توجه به این‌که تازه راه‌اندازی شده هنوز در بین مردم جا نیفتاده است و اگر جابیفتد هم فروشنده و هم خریدار متوجه می‌شوند که کارشناسی قانونی ماشین انجام می‌شود.
,
 
,
 
,
راعی‌فرد خاطرنشان کرد: در جمعه بازار خودرو با 24 هزار تومان تمام کارهای کارشناسی ماشین مانند رنگ، موتور و غیره انجام می‌شود و عیب و نقص ماشین به خوبی مشخص می‌شود اما در بازار آزاد، خریدار به فروشنده اطمینان می‌کند و خودرویی را خریداری می‌کند اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که خودرو دارای عیب و نقص بوده است.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این‌که جمعه بازار خودرو تاثیری بر بازار نمایشگاه‌های خودرو نداشته است، افزود: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل خودرو بی‌ثُبات بودن قیمت‌ها است و خود افراد روی ماشین قیمت می‌گذارند و به قیمت‌گذاری نمایشگاه‌ها توجه نمی‌شود.
,
 
,
 
,
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیرجند گفت: امیدواریم قیمت‌ها به ثُبات برسد چرا که اگر قیمت‌ها ثابت بماند بازار خرید و فروش نیز رونق پیدا خواهد کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه