اخبار داغ

نماینده مردم خمینی شهر:

ظریف باید نسبت به ترجمه غلط CFT پاسخگو باشد/ احتمال استیضاح وزیر خارجه

ظریف باید نسبت به ترجمه غلط CFT پاسخگو باشد/ احتمال استیضاح وزیر خارجه
نماینده مردم خمینی شهر گفت: آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه باید به مجلس بیاید و هم برای رفتار سخیف و ساختارشنانه و اتهامی که در موضوع پولشویی به خرج داد و هم به دلیل ترجمه غلط CFT به مجلس پاسخگو باشد که بعید می دانم قانع کننده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدجواد ابطحی در گفت و گو با  صاحب نیوز اظهار کرد: CFTعبارتی اشتباه داشته و در بخش های دیگری نیز ایراد فراوان داریم چون بالاخره انگلیسی است اما عباراتی با معناهای خاص خودش را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: نمی توان به راحتی یک عبارتی را در نظر بگیرند و به سادگی ترجمه کنند و موراد خاص اطراف آن را در نظر نگیرند.
,
 
,
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: به طور مثال citizen را همشهری تعریف می کنند ولی در جای دیگر مفهوم تابعیت دارد این یعنی یک کلمه می تواند در مکان های مختلف مفاهیم متعددی داشته باشد.
,
 
,
وی افزود: آقای ظریف به  عنوان وزیر امور خارجه باید به مجلس بیاید و هم برای رفتار سخیف و ساختارشنانه و اتهامی که در موضوع پولشویی به خرج داد و هم به عنوان ترجمه غلط CFT به مجلس پاسخگو باشد که بعید می دانم قانع کننده باشد.
,
 
,
ابطحی خاطر نشان کرد: این اعمال به همراه اقرارهایی که دادستانی کرده است می تواند استیضاح در مجلس را برای وزیرامور خارجه هم رقم بزند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه