اخبار داغ

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان:

دسترسی هوشمند شهروندان به شهرداری در طرح سرای ۹/ اعتراض شورا به دلیل تأخیر در اجرای فاز دوم سرای هشت

دسترسی هوشمند شهروندان به شهرداری در طرح سرای ۹/ اعتراض شورا به دلیل تأخیر در اجرای فاز دوم سرای هشت
مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان گفت: شهروندسپاری فازدوم سرای هشت تحت عنوان سرای ۹ است و عدم اجرای همین فاز باعث اعتراض اعضای شورای شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید مهدویان در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: سیستم مکانیزه شهرسازی و در آمد موسوم به سرای هشت و سرای 9 در دو فاز برنامه ریزی شده که چون فاز دوم آن هنوز انجام نشده موجب اعتراض شورای اسلامی شهر اصفهان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی ادامه داد: فاز اول این پروژه الکترونیکی کردن و فاز دوم هوشمند سازی کردن اسناد شهرداری بوده است.
,
 
,
مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان عنوان کرد: در فاز اول 35 مورد زیر سیستم بود که هدف آنها الکترونیکی کردن تمامی بخش هایی بود که در حوزه شهرسازی فعالیت می کردند.
,
 
,
وی افزود:  این مسائل یک سری زیرساخت ها از جمله زیرساخت های نقشه ای را لازم داشت که انجام شد و وتمامی نقشه های دستی اصفهان دیجیتال کردیم که نزدیک به 470 هزار ملک و 23 میلیون اوراق پرونده اسکن شد.
,
 
,
مهدویان با بیان اینکه تمامی فرم ها یکسان سازی شد، گفت: فضا از طریق یک فضای کاغذی به فضایی کاملاً الکترونیکی تبدیل شد به طور مثال در هیچ منطقه ای پروانه به صورت دستی صادر نمی شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: فاز دوم پروژه هوشمند سازی است به این معنی که خود متقاضی بتواند همه موارد را به صورت الکترونیکی اجرا کند و با ربات های هوشمند روبرو خواهد بود.
,
 
,
مدیر شهرسازی الکترونیک و برون سپاری شهرداری اصفهان تصریح کرد: فاز دوم 13 زیر سیستم دارد و شش ماه  از زمان شروع اجرایی خواهد شد تا فرد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت بتواند تمامی خدمات را به صورت الکترونیکی انجام دهد و از این طریق مراجعه مستقیم فرد به شهرداری به حداقل خواهد رسید.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: بودجه فاز دوم این پروژه سال گذشته در شهرداری به تصویب رسیده و تخصیص پروژه هم انجام شده و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار قرار داریم و با بستن قرار داد مرحله به مرحله گزارش خواهیم داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه