اخبار داغ

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی:

خادم‌یاری رضوی فرصتی برای خدمت به نیازمندان است

خادم‌یاری رضوی فرصتی برای خدمت به نیازمندان است
معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی گفت: خادم‌یاری رضوی فرصت و نعمت الهی برای خدمت به نیازمندان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، مصطفی خاکسار قهرودی امروز یکشنبه در نشست با خادمیاران نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمت به مردم در مجموعه آستان قدس یک فرصت، توفیق و ظرفیتی است که ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: ایجاد بحث خادمیاران موجب شده است تا همه علاقه‌مندان به امام هشتم در همه نقاط کشور به این مهم دست پیدا کنند و شایسته خدمت‌گذاری به مردم باشند.

,

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در استان کرمانشاه گفت: همه ما باید قدردان این فرصت و نعمت الهی که در اختیار ما قرار گرفته است، باشیم.

,

وی عنوان کرد: افراد زیادی در سراسر کشور هستند که نیازمند خدمت هستند و چه خدمتی بالاتر از آنکه این نیازمندی به وسیله‌ی افرادی مرتفع شوند که در مجموعه آستان در حال خدمت هستند.

,

خاکسار قهرودی گفت: وقتی نیازمندان در بخش‌های مختلف مساعدت‌های خود را از دست خادمان حضرت دریافت می‌کنند، به گونه‌ای دیگر به این امر می‌نگرند.

,

وی خطاب به خادمیاران تصریح کرد: فرصت ناب و طلایی در اختیار شما قرار گرفته است که باید از آن به نحو احسن و در جهت خدمت به مردم استفاده کنید.

,

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولیت آستان قدس رضوی در زمینه ضرورت خدمت افزود: این امر حکایت از فرصتی است که افراد بتوانند با استفاده از آن در مدار خادمی وخدمت‌گذاری قرار بگیرند.

,

وی با بیان اینکه این حرکت یک ظرفیت فرهنگی در کشور است، عنوان کرد: هرچه این حرکت سریعتر و پرحجم تر باشد به همان میزان شاهد رشد و تعالی جامعه خواهیم بود و می تواند موجب رشد بیش از پیش جامعه اسلامی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه