اخبار داغ

تقارن رهاسازی آب سدها همزمان با سفر ریاست جمهوری/ تصادفی یا برنامه ریزی شده؟!

تقارن رهاسازی آب سدها همزمان با سفر ریاست جمهوری/ تصادفی یا برنامه ریزی شده؟!
در حالی آب ذخیره شده در پشت سدهای آذربایجان غربی رهاسازی شده که این اقدام در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان اقدامی تبلیغاتی به نظر می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در ۲ روز اخیر خبری مبنی بر رهاسازی آب از سد‌های شهرچای، زولاچای و سد مهاباد در رسانه ها منتشر شده و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از این موضوع خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

ازآنجایی که مسئولان به مسئله عکس یادگاری و اقدامات نمادین عادت دارند مسئله رهاسازی آب سدها و عدم بازدید از دریاچه ارومیه توسط ریاست جمهوری سوالات و شبهات گوناگونی را ایجاد می کند به گونه ای که وقتی از نمایندگان علت عدم بازدید را جویا می شویم علت این اتفاق را بازدید هوایی و یا شکست ستاد احیا عنوان می کنند.

,

* حل مسئله یا پاک کردن صورت مسئله؟

, * حل مسئله یا پاک کردن صورت مسئله؟,

البته این مسئولان با این اقدام و رهاسازی روان آب های ذخیره شده در پشت سد ها در آستانه این سفر مهم و با توجه به بازدید ریاست جمهوری با دبدبه و کبکبه بسیار در سفر انتخاباتی در اردیبهشت ماه سال ۹۶ خود می توان گفت دیگر دریاچه ارومیه ارزشی نداشته چرا که از روی میز مسئله انتخاباتی جناب روحانی برداشته شده و تا انتخابات بعدی و تبلیغات بعدی بسته خواهد ماند تازمانی که این کارناوال را یکی دیگر از اعضای لیست به ظاهر امید به راه بیاندازد.

,

* برکت آسمان یا هدیه ای از جنس امید؟

, * برکت آسمان یا هدیه ای از جنس امید؟,

اما شاید این رهاسازی برای تشویش اذهان عمومی و بیان اینکه اقداماتی در راستای وعده های داده شده انجام گرفته و روحانی با سفر پر خیر و برکت خود آب سد ها را نیز به سوی دریاچه تشنه ارومیه روان کرده است انجام شده است و هدف دیگری ندارد و باز هم مردم مظلوم ارومیه شاهد تشنه تر شدن لبان ترک خورده دریاچه خواهند شد.

,

البته خبرنگار اروم نیوز باری دیگر به سراغ رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی رفت تا علت رهاسازی انجام شده را از وی جویا شود.

,

* سد پر شد! ربطی به سفر ندارد

, * سد پر شد! ربطی به سفر ندارد,

فرهاد سرخوش در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه تصمیمی برای رهاسازی آب سد ها در روزهای آتی وجود نداشت گفت: تنها علت این اتفاق پر شدن حجم سد ها به دلیل بارش های بهاری بود که زمان رهاسازی را زود تر از موعد انجام داد.

, اروم نیوز,

وی، افزود: براساس ابلاغیه اخیر شرکت مدیریت منابع آب ایران رهاسازی آب از سد شهرچای تا سقف ۲۴ میلیون متر مکعب و از زولا تا سقف ۴۰ میلیون و نیز از سد مهاباد تاسقف ۲۸ میلیون متر مکعب بدون توقف ادامه خواهد یافت.

,

مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: امروز تراز دریاچه ارومیه ۱۲۷۰/۳۱ بوده و نسبت به سال گذشته ۷ سانتی متر افزایش داشته است.

,

حال باید منتظر ماند و دید آیا این اقدامات از جمله اقدامات پشت پرده و عملیات هایی روانی انجام شده است که به صورت پنهانی و با عناوین دیگر در حال انجام است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه