اخبار داغ

با آغاز توزیع سبد کالای حمایتی؛

قطع دست دلالان با خرید از فروشگاه های معتبر/رئیس کمیته امدادسراوان: مردم از شتاب زدگی برای خرید خودداری کنند

قطع دست دلالان با خرید از فروشگاه های معتبر/رئیس کمیته امدادسراوان: مردم از شتاب زدگی برای خرید خودداری کنند
با آغاز توزیع سبد کالای حمایتی مددجویان و افراد کم برخوردار در سراوان اقتصاد و معیشت آنها بهبود پیدا کرده است و با حضور در فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه اقلام اساسی مورد نیاز خود کرده اند که این امر می تواند از ورود افراد سودجو جلوگیری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، همزمان با شروع توزیع سبد کالای حمایتی به افراد کم برخوردار در کشور فروشگاه های زنجیره ای در شهرستان سراوان میزبان افراد کم بضاعت هستند و جهت تامین و توزیع اقلام اساسی مردم پیش گام شده اند.
 
کارت مددجویان کمیته امداد شهرستان سراوان بین 100 تا 300 هزار تومان برای خانواده های کم برخوردار شارژ شده که با حضور در فروشگاه های معتبر علاوه بر تهیه اقلام اساسی می توانند سایر کالاها و لوازم خانگی را خریداری کنند و این گام بزرگی در جلوگیری از ورود افراد سوجو و دخالت دلالان می باشد.
 
محمد مراد دادرحمان  پور یکی از مددجویان شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگارما اظهار کرد: به مدت 6 روز است که توزیع سبد کالا در شهرستان سراوان آغاز شده و برای خرید به فروشگاه رفاه مراجعه کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه سرپرستی یک خانواده چهار نفره را برعهده دارد و کارت مددجویی او 250 هزار تومان شارژ شده است، توضیح داد: در سال جاری کارت های مددجویان جهت خرید از فروشگاه های معتبر در نوبت اول 100 هزار تومان و در نوبت دوم 150 هزار تومان شارژ شده بود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
, ،,
, ,

 

,
دادرحمان پور ضمن ابراز خرسندی از شارژ کارت مددجویی خود بیان کرد: توزیع اقلام اساسی در فروشگاه ها به خوبی انجام می شود و جهت تهیه  گوشت، حبوبات، روغن، برنج و سایر اقلام مورد نیاز مشکلی نداریم.
 
 علی احمد ملک‌زاده مدیر فروشگاه رفاه سراوان در گفت و گو با خبرنگارما بیان کرد: توزیع سبد حمایتی کالا ویژه افراد کم برخوردار در این شهرستان آغازشده و مردم جهت خرید کالا از فروشگاه های طرف قرارداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه می کنند.
 
وی در ادامه یادآوری کرد: سبد حمایتی ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان از 20 آبان ماه شروع شده و جهت رفاه حال آنها با شروع توزیع این سبد نسبت به تهیه اقلام اساسی اقدام کرده ایم تا این اقلام در دسترس شهروندان قرار بگیرد و علاوه بر موجود بودن کالاهای مورد نیاز نسبت به تسریع در خدمات اقدامات لازم صورت گرفته است.
 
ملک زاده با اشاره به اینکه اکثر در تهیه اقلام اساسی مردم مشکلی وجود ندارد و شهروندان احساس می کنند که این سبد حمایتی موقتی می باشد و با تشکیل صف های طولانی، که مدیریت کردن آن مشکل است و مانع ارائه خدمات بهتر به شهروندان می شود، گفت: از مردم خواهش می کنیم که جهت خرید در روزهای متوالی به فروشگاه مراجعه کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به آنها ارائه کنیم.
 
مدیر فروشگاه رفاه شهرستان سراوان در ادامه افزود: شهروندان مددجو می توانند با شماره گیری *4*21*4#  و وارد کردن کد ملی سرپرست خانواده جهت اطلاع از میزان بهره مندی از سبد حمایتی خود اقدام کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
 
, ,
ناصر ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه توزیع بسته حمایتی سبد کالا ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی (ره) در فروشگاه های معتبر رفاه، اتکا، تعاون روستایی و سایر فروشگاه های معتبر آغاز شده است، گفت: مبلغ شارژ از 150 تا 300 هزار تومان برای خانواده ها متغییر می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه خانواده های مددجو می توانند بر اساس نیاز خود از فروشگاه های معتبر کالا خرید کنند، اظهار کرد: این شارژ کارت ها دارای اعتبار بلند مدت می باشد و تاکید کمیته امداد بر این است که مددجویان از هرگونه شتاب زدگی در خرید خودداری کنند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان بیان کرد: 5 هزار و 231 خانواده  در این شهرستان مشمول این طرح حمایتی هستند و در تامین اقلام هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و مددجویان از همه فروشگاه ها می توانند بازدید داشته باشند و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
 
وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا حمایتی کمک شایانی به معیشت مددجویان کرده و وضعیت اقتصادی آنها را بهبود بخشیده است، گفت: خرید مستقیم افراد کم برخوردار از فروشگاه های معتبر دست دلالال را قطع کرده است.
 
ریگی در پایان گفت: مبلغی که برای مددجویان شارژ شده در کارت امداد ولایت مددجویان است و کارت خود را به افراد سودجو واگذار نکنند و خرید را به اندازه مورد نیاز انجام دهند تا از تجمع جلوگیری شود.

 
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه