اخبار داغ

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر؛

امام علی (ع) رمز کمال بشریت است/ علمای اهل سنت و تشیع زیر پرچم ولایت از جوانان صیانت کنند

امام علی (ع) رمز کمال بشریت است/ علمای اهل سنت و تشیع زیر پرچم ولایت از جوانان صیانت کنند
دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به آثار شوم و مخرب شبکه های ماهواره ای گفت:علمای اهل سنت و تشیع باید با اتحاد و همدلی و در زیر سایه پرچم ولایت، از جوانان در مقابل این شبیخون و جنگ فرهنگی حفاظت و صیانت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛آیت الله صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ظهر امروز در پنجمین همایش بین المللی ولایت، محور اتحاد امت اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال عالم را یکپارچه خلق کرده و این عالم سازمان یافته و هدف دار است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه رمز پیوستگی عالم تک قطبی بودن آن بوده لذا وحدت و نظام حول یک محور در گردش است، تصریح کرد: خداوند بشر را آزاد قرار داده اما قدرت خروج از محور را ندارد چنانچه اگر مقابل قوانین عمومی عالم بایستد امواج آفرینش او را نابود می کند.

,

صدیقی با بیان اینکه محوریت خدادادی باید تحقق پیدا کند تا هماهنگ باهمه عالم به مقصد آفرینش برسد، گفت: خدا در طول تاریخ خلیفه هایی را منصوب و با معجزات همراه کرده تا اعتماد بشریت جلب و به جای جنگ صلح داشته باشد.

,

وی  با تاکید بر اینکه انبیا در راهی که مردم را به آن دعوت کردنده بودند پیشگامند، عنوان کرد: انبیا و کتاب هایی که خداوند فرستاده برطرف کننده چالش ها و جنگ ها بوده است.

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کتاب و عترت از یکدیگر در هیچ زمان و مکانی قابل تفکیک نیست،عنوان کرد: عترت بدون قرآن یقیقا قابل قبول نیست چرا که قرآن چراغ راه هدایت است.

,

صدیقی به نقش کلیدی حضرت علی (ع) در ایجاد وحدت اشاره کرد و گفت: امام علی (ع) الگویی برای راه زندگی، قانون عدل و داد، مظهر زهد و عشق به خدا بوده به همین دلیل امروزه شاهد دلدادگی شیعه، اهل سنت و جمع زیادی از مسیحیان به این اسوه عدل و داد هستیم.

,

وی افزود: اگر جامعه بشری، حضرت علی علیه السلام را به عنوان رمز کمال بشریت و گمشده تمام عصرها پیدا می‌کرد، خدا جهنم را نمی‌آفرید، زیرا دوری از ایشان دوری از ارزش‌های متعالی انسانی است.

,

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تاکید بر اینکه ولایت فقیه امری فطری است، گفت: برخی از قدرت طلبی ها و شهرت طلبی ها مانع از شناخت و تبیین درست این جایگاه شده است.

,

 صدیقی با اشاره به جنگ اعراب با اسرائیل و شکست آنان، گفت:  زمانی که حزب‌الله با تبعیت از ولایت فقیه با اسرائیل درگیر شد شاهد پیروزی اسلام بودیم و اکنون نیز با حمایت از غزه شاهد ایجاد قدرتمندی آنان در برابر دشمنان هستیم.

,

وی با بیان اینکه اگر به دنبال پیشرفت، علم، پاکی و تقوا  در محور ولایت وجود دارد، افزود: ولایت امیرالمومنین علی(ع) دریا و ولایت فقیه قطره ای از آن است که این قطره برای مانند یک دریا عمل می کند.

,

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به آثار شوم و مخرب شبکه های ماهواره ای خاطر نشان کرد:  امروزه شبکه‌های ماهواره ای تبدیل  قتلگاه جوانان شده و علمای اهل سنت و تشیع باید با اتحاد و همدلی زیر سایه پرچم ولایت، از جوانان در مقابل این شبیخون و جنگ فرهنگی حفاظت و صیانت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه