اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف ۱۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان

کشف ۱۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان
فرمانده انتظامی استان از کشف 16 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبر داد‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار " علی آزادی " در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جزئیات دستگیری توزیع کننده مواد مخدر  در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استانهای مرکزی به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پراید به استان زنجان منتقل و توزیع کند.

,

سردار آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل 3 تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان و شهرستان های ابهر و خرمدره به اجرا درآمد خاطر نشان کرد: مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه سواری پراید در ورودی شهرستان ابهر شناسایی و متوقف کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم 16 کیلو  گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در پراید جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر خاطر نشان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  می تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه