اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبرداد؛

اخذ مجوز تملک شهرک صائین قلعه و بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی زنجان ۴

اخذ مجوز تملک شهرک صائین قلعه و بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی زنجان ۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به حل مشکل تملک زمین ‌های شهرک صنعتی زنجان 4 گفت: مشکل تملک زمین‌های باقی مانده شهرک صنعتی زنجان 4 (دره لیک) و شهرک صنعتی صائین قلعه برطرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته، مجوز تملک بخشی از زمین‌های باقی مانده شهرک صنعتی زنجان 44 و همچنین زمین شهرک صنعتی صائین قلعه از طریق قانون لایحه تملک توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث شهرک صنعتی صائین قلعه از سال 85 آغاز شده تصریح کرد: متاسفانه در همان ابتدا به علت آنکه بخشی از زمین‌های این شهرک توسط مالکین زمین‌ها به بهانه های مختلف به شهرک واگذار نمی شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه این زمین‌ها به طور لکه‌ای در کل شهرک پراکنده بودند؛ بنابراین عملیات اجرایی این شهرک صنعتی با مشکل مواجه گردید.

,

وی بیان کرد: در برهه‌های مختلف زمانی جلسات متعددی با معارضین این شهرک برگزار شد که متاسفانه هیچ کدام به نتیجه نرسید و در پایان به ناچار از طریق قانون لایحه تملک وارد عمل شدیم.

,

تملک 307 هکتار از زمین های شهرک صنعتی زنجان4

,

احمدی همچنین با بیان اینکه میزان 307 هکتار از زمین های شهرک صنعتی زنجان 4 (دره‌لیک) تملک شده است افزود: بخش اندکی از زمین‌های داخل در محدوده شهرک که صاحبان آنها حاضر به واگذاری زمین خود به شهرک نبودند و تشکیل جلسات متعدد با صاحبان زمین‌ها موفق به اخذ رضایت آنها شدیم.

,

وی بیان کرد: برای رفع مشکل تملک و حفظ یکپارچگی زمین‌های این شهرک نیز مجوز تملک از طریق قانون لایحه تملک اخذ شده است که به زودی کارهای قضایی و اداری آن انجام می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطر نشان کرد: لایحه قانونی تملک، در مواردی است که اشخاصی حاضر به توافق و واگذاری زمین های خود در جهت اجرای طرح‌های ملی نیستند؛ قیمت تعیین شده این گونه زمین‌ها از طریق کارشناسان رسمی دادگستری اعلام و مبلغ آن به حساب دادگستری واریز می‌شود و دادستان نیز نسبت به انتقال سند زمین مورد نظر اقدام می‌کند.

,

گفتنی است استان زنجان دارای 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب بوده که هم اکنون 15 شهرک و ناحیه صنعتی آن در حال واگذاری و 3 شهرک و ناحیه نیز در مراحل آماده سازی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه