اخبار داغ

افزایش واردات کالاهای اساسی/ ذرت صدرنشین واردات شد

افزایش واردات کالاهای اساسی/ ذرت صدرنشین واردات شد
طی هفت ماهه سال‌جاری ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تن کالای اساسی از قبیل ذرت، برنج، دانه‌های روغنی، دارو، روغن‌های خوراکی، گوشت قرمز، کنجاله سویا، جو، کود، قند و شکر و گندم به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۳ میلیون دلار وارد کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایسنا، ذرت در صدر کالاهای اساسی وارد شده قرار دارد که به میزان چهار میلیون و ۷۶۶ هزار تن به ارزش یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق اعلام گمرک، دانه‌های روغنی با حجم یک میلیون و ۷۸۸ هزار تن و به ارزش ۹۲۴ میلیون دلار وارد کشور شده که از نظر ارزشی ۲۲ درصد افزایش داشته است.
,
 
,
بر اساس این گزارش، روزانه بیش از۴۰۰۰ اظهار در گمرکات صورت می‌گیرد و فقط توقف دو درصد از کالاها در گمرک بیش از معمول است و ۹۰ درصد کالاهایی که وارد گمرک می‌شوند در کمتر از سه روز ترخیص می‌شوند و خدمات شبانه‌روزی گمرک در شرایط ویژه اقتصادی به کالاهای اساسی در گمرکات مهم کشور صورت می‌گیرد.
,
 
,
طبق ادعای گمرک جمهوری اسلامی، روند ترخیص این کالاها به صورت لحظه‌ای به کمک سامانه جامع گمرکی در مرکز پایش دفتر واردات گمرک رصد می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه