اخبار داغ

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی خبر داد

انتشار دومین فراخوان «چله نمایش ما» با عنوان «حماسه اقتصادی»

انتشار دومین فراخوان «چله نمایش ما» با عنوان «حماسه اقتصادی»
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به انتشار فراخوان «چله نمایش ما»، گفت: در سال جاری با همفکری صورت‌گرفته میان مسئولان استانی و اهالی هنر، تصمیم گرفته شد که موضوعات مقتضی با شرایط کنونی کشور مطرح شود و عنوان «حماسه اقتصادی» برای آن برگزیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، میثم مرادی بعدازظهر امروز در نشست خبری دومین دوره از فراخوان «چله نمایش ما» که در حوزه هنری انقلاب اسلامی مشهد برگزار شد، گفت: هدف اصلی «چله نمایش ما» نیاز به جذب مخاطبان گسترده‌تر در موضوعات گوناگون به‌منظور احیای سنت حسنه اجرای تئاتر در مدارس و خیابان‌ها است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به استقبال مخاطبان و گروه‌های حرفه‌ای در سال گذشته، یادآور شد: در سال جاری نیز با همفکری صورت‌گرفته میان مسئولان استانی و اهالی هنر، تصمیم گرفته شد که موضوعات مقتضی با شرایط کنونی کشور مطرح شود و عنوان «حماسه اقتصادی» برای آن برگزیده شد.
وی با اشاره به نامگذاری‌های سال‌های بین 87 الی 97 با عناوین اقتصادی، اضافه کرد: وجوه مثبت و منفی اقتصاد در «چله نمایش ما» مد نظر قرار گرفته و معتقد هستیم که بستر حوزه هنر در این زمینه باید فعال شود.
مرادی خاطرنشان کرد: دومین دوره از «چله نمایش ما» با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع)، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه