اخبار داغ

متقاضیان مهاجرت به استرالیا بخوانند

متقاضیان مهاجرت به استرالیا بخوانند
برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا نیازی به داشتن مدرک زبان نمیباشد و متقاضی بعد از ورود میتواند در دوره های زبان که در استرالیا برگزار میشوند شرکت کند و از این طریق سطح زبان خود را تقویت نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛استرالیا سالهاست که در لیست مهاجر پذیر ترین کشورهای  دنیا قرار دارد این کشور به عنوان  مقصد محبوب ایرانی ها برای اقامت و سرمایه گذاری شناخته میشود. خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت ، استانداردهای فوق العاده برای زندگی شهروندان، نرخ تورم پایین و بالا بودن دستمزدها برای افراد متخصص و همچنین شرایط ایده آل برای جذب سرمایه گذاران خارجی ، باعث شده است تا هر ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تخصص و مهارت یا ویزای سرمایه گذاری (از طریق کارآفرینی) اقدام کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهاجرت به استرالیا,

, ,

معمولا اولین سوالی که در ذهن هر فردی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارد شکل میگیرد این است که " آیا برای مهاجرت نیاز به وکیل مهاجرت به استرالیا داریم یا شخصا میتوانیم اقدام کنیم؟"

, وکیل مهاجرت به استرالیا,

 

,

برخی افراد به اشتباه تصور میکنند که پروسه مهاجرت و اخذ ویزای استرالیا صرفا تکمیل چند فرم است. در حالیکه چنین نیست و این سخن تنها ساده انگاری یک کار تکنیکی است. نکات و جزییات بسیار زیادی در جریان تکمیل یک پرونده موفق وجود دارد که بسیاری از آنها برای فردی که برای اولین بار اقدام می کند گنگ و نامفهوم است اما برای افرادی که دهها و یا صدها مورد مشابه را انجام داده اند کاملا روشن است.  تمام متقاضیان مهاجرت به استرالیا می خواهند مطمئن باشند که درخواست ویزای آنها صحیح می باشد اما در برخی موارد تنها دنبال کردن چک لیست ارائه شده توسط اداره مهاجرت استرالیا کافی نیست. موارد بسیار زیادی دیده شده است که متقاضی نه تنها پول بلکه زمان را نیز علی رغم تلاش زیاد هدر داده است و موفق به اخذ ویزا نشده است. وکلای رسمی

,

اداره مارا مجوز ارائه مشاوره در زمینه پیش نیازهای ویزا، ارائه درخواست ویزا به اداره مهاجرت و کار بر روی پرونده موکلین در وزارت مهاجرت و امور شهروندی را به عنوان نماینده موکلین دارند. این وکلا می توانند به متقاضی در راستای تنظیم و مهیا نمودن تمامی مدارک و فرمهای اداره مهاجرت و نیز انتخاب بهترین گزینه برای مهاجرت بسته به پرونده موکلین کمک شایان توجهی ارائه نمایند. در نتیجه داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا شانس موفقیت پرونده را افزایش داده و تا حدود زیادی از اتلاف وقت متقاضی جلوگیری مینماید.

,

ساده ترین روش مهاجرت به استرالیا چیست؟

,

سرمایه گذاری در استرالیا از جمله ساده ترین روشهای مهاجرت و اخذ اقامت دائم استرالیا است. ویزای سرمایه گذاری استرالیا در سالهای اخیر یکی از پر طرفدارترین ویزاهای این کشور بین ایرانیان بوده است چرا که پزشکان، افراد دارای پروانه کسب و بازرگانان معمولا با این ویزا برای مهاجرت به استرالیا اقدام میکنند.  از جمله مزایای ویزای سرمایه گذاری استرالیا در مقایسه با ویزای سرمایه گذاری سایر کشورها میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

, سرمایه گذاری در استرالیا,

-مدت زمان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا طولانی نیست و معمولا در طی یکسال میتوان این ویزا را اخذ نمود.

,

, ,

- برای  اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا نیازی به داشتن مدرک زبان نمیباشد و متقاضی بعد از ورود میتواند در دوره های زبان که در  استرالیا برگزار میشوند شرکت کند و از این طریق سطح زبان خود را تقویت نماید.

,

-برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا داشتن مدرک تحصیلی نیز الزامی نیست.

,

-در زمان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا همسر و فرزندان زیر 23 سال متقاضی نیز همزمان این ویزا را دریافت میکنند و همه اعضای خانواده اجازه کار و تحصیل خواهند داشت.

,

-نیازی به انتقال سرمایه قبل از اخذ ویزا یا به محض ورود به استرالیا نمیباشد بلکه به متقاضی حدود دو سال فرصت تحقیق و بررسی داده میشود تا با بازار اقتصادی استرالیا آشنا شده و پس از حصول اطمینان نسبت به انتقال سرمایه اقدام نماید.

,

-محدودیتی بابت سرمایه انتقال داده شده وجود ندارد و متقاضی میتواند سرمایه خود را صرف خرید یا ایجاد هر نوع کسب و کاری که بخواهد کند. 

,

-افرادی که ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارند میتوانند به دفعات به استرالیا وارد و از آن خارج شوند.

,

کدام دفتر مهاجرتی را انتخاب کنیم؟

,

در پروسه مهاجرت به استرالیا کمک گرفتن از افرادی که وکیل مهاجرت نیستند و آموزش صحیح در این راستا ندیده اند  ممکن است منجر به نقص در پرونده مهاجرتی و کاهش شانس دستیابی به ویزای استرالیا گردد. طبق قوانین دولت استرالیا افراد غیر مجاز اجازه مکاتبه با اداره مهاجرت را ندارند و انجام امور مهاجرتی توسط این اشخاص تا ۱۰ سال زندان به همراه دارد.

,

, ,

گروه مهاجرتی یونیک ویزا از همکاری وکلای زبده بهره مند است و با تکیه بر اصول حقوقی  و قانونی کشور استرالیا مدافع حقوق متقاضیان مهاجرت به استرالیا میباشد. وکلای این موسسه عضو سازمان MARA و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا هستند. مشاورین و وکلای  یونیک ویزا آماده ی ارائه ی کلیه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی  در خصوص مهاجرت نیروی کار متخصص ، مهاجرت پزشکان و صاحبین مشاغل به استرالیا هستند.

,

چنانچه  مایلید پروسه مهاجرت به استرالیا و یا سرمایه گذاری در استرالیا را  با یک دفتر مهاجرت قانونی  و خوش نام آغاز کنید  میتوانید جهت کسب پاسخ سوالات خود به آدرس  www.uniquevisa.net مراجعه نموده و یا جهت مشاوره ی تلفنی رایگان با شماره های 02188545324 الی 6  تماس حاصل نمایید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه