اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

مدافعان حرم در شرایط سخت محک خوردند و سربلند شدند/مردم بصیر ایران نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند

مدافعان حرم در شرایط سخت محک خوردند و سربلند شدند/مردم بصیر ایران نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه 40 سالگی انقلاب را جشن می گیریم، گفت:مدافعان حرم در شرایط سخت محک خوردند و سربلند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سردار پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در یادواره شهید زین الدین، سرداران 6 هزار شهید استان قم با گرامی داشت یاد  شهدا طی سخنرانی اظهار داشت: خداوند مقام بزرگی به شهید داده است نمی توان به مقام شهدا اضافه و یا کم کرد ما فقط می توانیم از مقام شهدا بهره ببریم خداوند به شهدا اختیاراتی داده است و لطف شهدا همه را می تواند در بربگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی بیان داشت: هر فردی شهید زین‌الدین را یک‌بار می‌دید شیفته او می‌شد چه رسد به افرادی که مدت ها با شهید بودند آن‌ها حتی زمانی که شهید زین‌الدین عروج نکرده بود و مقام او در حالی که زنده بود حس کردند.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در عملیات والفجر4 که در منطقه مریوان و پنجوین عراق صورت گرفت در آن زمان مسئول اطلاعات و عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا بودم مرحله اول عملیات با موفقیت انجام شد در مرحله دوم قرار بود یک شناسایی انجام دهیم با شهید چراغچی به منطقه رفتیم فکر کردیم پشت سر عراقی‌ها هستیم اما ناگهان احساس کردیم عراقی‌ها پشت سر ما هستند  اگر مسئول اطلاعات و هم مسئول عملیات اسیر می شد لقمه خوبی برای عراقی ها بود.

,

وی گفت: 4 کیلومتر دویدیم به شهید زین‌الدین و نیروهایش رسیدیم شهید زین‌الدین در حال پخت شیر برنج برای رزمندگان بود ما به او گفتم اطلاع دهید ما اسیر نشده ایم گفتند نگران نباشید اطلاع می دهیم شب را اینجا بماند به ما آرامش می داد ما آن شب آنجا ماندیم عملیات سختی داشتیم اما در عملیات موفق شدیم.

,

دوی افزود: چیزی که در همه رزمندگان بود وجود حداکثر شادی بود که در بین رزمندگان اسلام وجود داشتند جنگ یک موضوع سختی است احتمال داشت چند ساعت بعد بهترین رفیقت شهید شود مشاهده می‌کنیم در ظهر عاشورا هرچه به ساعت شهادت نزدیک می‌شد سیدالشهدا بشاش‌تر می‌شد ما چنین چیزی را در شهدای جنگ تحمیلی می‌دیدم حزن و اندوه وجود داشت اما نهانی و در دل بود در ظاهر خوشحالی وجود داشت.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به چهل‌سالگی انقلاب نزدیک می‌شویم در تاریخ شیعه در مورد چهلم چهل‌سالگی مطالب زیادی گفته‌شده است  امسال در 22 بهمن به انقلاب یک تکیه‌گاه و عصایی محکم دست پیدا می‌کند.که با استفاده از این تکیه‌گاه و سرعت پیشرفت خواهد کرد وعده‌ای که امام خمینی داده محقق می شود یعنی پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش خواهیم داد.

,

فدوی خاطر نشان کرد: برخی‌ها گفتند که ما نمی‌گذاریم 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرد باید به آن‌ها گفت چه خیال خامی!

,

وی گفت: از دی‌ماه سال گذشته خیلی تلاش کردند تا در ایران حرکاتی انجام دهند اما شکست خوردند تصور کردند در مردادماه می توانند این حرکات را به سرانجام برسانند اما بازهم شکست خوردند،همه دشمنان در مقابل ایران متحد شدند  سال ها بود شیطان بزرگ آمریکا می خواست این گروه ها را بر سر برخی مسائل متحد کند موفق نشد اما برای ضربه به ایران همگی متحد شدند.

,

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:دشمنان تلاش کردند جمعیت را به میدان بیاورند و در بیش از 100شهر کشور حرکاتی انجام دادند اما مردم بصر فهیم و شهیدپرور کشورمان که بصیرت را سرلوحه خود قراردادند این بار طوری عمل کردند که ضدانقلاب خالص به میدان بیاید که تعداد آن‌ها بسیار کم بود.

,

مردم بصیر ایران نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند

, مردم بصیر ایران نقشه دشمنان را ناکام گذاشتند,

فدوی گفت: دشمن نتوانست با بهانه های مختلف مردم را تحریک کند و به میدان بیاورد اما وقتی یک شهید به شهر می آید مردم پرشور شرکت می‌کنند، چهل سال است مردم ایران به شکل‌های مختلف محک خوردند و خداوند هم به وعده خود عمل می‌کند ، وقتی پیکر شهید حججی آمد در تهران، مشهد و اصفهان یک جمعیت عظیم آمد این مسائل است که مردم را به میدان می‌آورد نه نقشه‌های دشمن، این قدرت جبهه حق است.

,

وی اظهار داشت: چهل سال است که بزرگترین دشمن ها بعد از دشمنی های در حق اهل بیت در صدر اسلام در حق انقلاب اسلامی ایران انجام شده است دشمنی های با انقلاب اسلامی ایران هم روز شدیدترمی شود ولی هر روز قدرت انقلاب اسلامی بیشتر می شود تا جایی که دشمنان هم خودشان اذعان می کنند دیگر انقلاب اسلامی در موضع دفاعی  و بازدارندگی نیست و اعتراف می‌کنند که ایران در موضعی است که ما باید دنبال توان بازداندگی ایران باشیم.

,

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: به گفته وزیر دفاع آمریکا در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی همواره قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است، قدرت روزافزون انقلاب اسلامی از مصادیق وعده‌های الهی بوده که هیچ قدرتی را امکان رویارویی با آن نیست.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تجهیزات نظامی ما با دشمنان  قابل مقایسه نیست اما در این چهل سال ما قدرت برتر شدیم و آن‌ها ضعیف‌تر شدند ، نظام و انقلاب، شهدا و رهبر ، رزمندگان اسلام با شرط هایی که خداوند متعال در آیات قرآن آورده است عمل کردند و خداوند هم به وعده خود عمل کرده است.

,

مدافعان حرم در شرایط سخت محک خوردند

, مدافعان حرم در شرایط سخت محک خوردند,

وی گفت: جلسات و یادواره‌های شهدایی که برگزار می‌شود یعنی با عهد و پیمانی که از روز اول بستیم وفاداریم و تا پای جان پای عهد و پیمانمان هستیم، این‌ها مختص 8 سال دفاع مقدس نیست و این راه ادامه داد جوانانی امروز درصحنه هستند که جنگ و تلاش‌های ضدانقلاب را ندیدند شهدا و امام شهدا را ندیدند و حتی بعد از جنگ تحمیلی هم به دنیا آمدند اما به آرامان شهدا وفادار بودند امروز پای خارج از مرزها گذاشته و به سوریه رفته و در آنجا شهید می شوند.

,

فدوی افزود: شهدای مدافع حرم طوری رفتار کردند گویی همه گذشتگان و شهدای گذشته را دیده اند مدافعان حرم در شرایط سختر محک خوردند در زمان جنگ در خانه خودمان بودیم اما امروز مدافعان هزاران کیلومتر دورتر از کشور با دشمنان انقلاب مبارزه می‌کند این یعنی معرفت رزمندگان اسلام بیشتر شده و روبه‌جلو حرکت کرده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:هر روز دشمنی دشمنان ابعاد جدید پیدا می کند سالهای طولانی است که دشمنان انقلاب اسلامی ایران اذعان می کنند که با جنگ نظامی نمی‌توان انقلاب اسلامی را شکست داد به همین خاطر به دنبال افراد و گروه هایی هستند که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند مانند حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و به آنها می جنگند تا از گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند نباید تصور کرد که این عربستان و امارات است که با یمن می جنگد بلکه آمریکا و متحدانش با مردم یمن می جنگند.

,

وی خاطر نشان کرد: زمانی مردم ایران با جان خود در مقابل مشکلات ایستادکی کردن آیا امروز که مسئله جان در میان نیست نمی توان از عهده مشکلات برآمد تا جایی که دشمنان طمع می کنند و از این راه وارد می شوند و از مسائل و مشکلات اقتصادی برای ضربه زدن استفاده می کنند.

,

فدوی بیان داشت: رزمندگان بر اساس رضای خدا عمل کردند و نتیجه اش را دیدند،  ایا امروز نمی توان بر اساس همان قاعده عمل کرد الان که پای جان در میان نیست شرایط راحتر تر است چهل سال با این فرمول عمل کردیم و پیروز شدیم چرا بر اساس آن عمل نمی کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود، از ابتدای امسال ادبیات رهبر انقلاب بشارت دهنده و امید آفرین است که در 22 بهمن سال 97 در چهل سالگی انقلاب بشارت ها محقق می شود و انقلاب به قوت خود ادامه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه