اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:

شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان است
مدیرعامل بنیاد بین  المللی غدیر با تاکید بر اینکه شیعه انگلیسی به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان است، گفت:جمهوری اسلامی با بکار گیری آموزه های اسلام در برابر تمامی دسیسه های دشمنان مقاومت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ظریف منش، مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با با تاکید بر اینکه هفته وحدت مظهر یکپارچگی و صمیمیتی بین مسلمان است، اظهار کرد: بررسی پدیده های تجاوز و دشمنی کشورهای مستکبر و ظالم در طول تاریخ نشان دهنده استفاده از دو راهبرد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی با اشاره به راهبردهای استقاده شده دشمنان بیان کرد: راهبرد اول فکر و اندیشه و دگرگونی افکار و عقایدی است که می تواند محور وحدت باشد و راهبرد دوم تهاجم به هویت اجتماعی، تهاجم سیاسی،  ایجاد گسل ها و ایجاد رخنه ها در کشورهاست.

,

مدیرعامل بنیاد بین  المللی غدیر ادامه داد: استعمار بعنوان راهبرد اول که چیزی جز ستم و ظلم به همراه نداشت همچنین شکاف های فعلی جهان اسلام چهل تکه سازی آن در راهبر دوم قرار داد.

,

ظریف منش با اشاره به مخدوش کردن مفاهیم وحدت ساز در زمینه اسلام توسط دشمنان تصریح کرد:مستکبران پس از انقلاب اسلامی به دلیل شکست های  مداوم با مراجعه به دو راهبرد مذکور به اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، ترویج خرافات،افکار ضد اسلام ناب و ترویج شیعه انگلیسی و وهابیت متوسل شدند.

,

وی با تاکید بر وحدت و استحکام ساخت درونی نظام وجامعه اسلامی در عصر کنونی اظهار کرد: از آنجایی که تجربه را بر اساس مجاهدت علما و خون شهدا به دست آوردیم لذا باید وحدت داشته باشیم چون که دشمن بیرونی وجود دارد و با همه قوا به میدان آمده است.

,

مدیرعامل بنیاد بین  المللی غدیر با بیان اینکه با همه توان، قدرت های دشمن  تحت تاثیر قرار داده ایم، گفت: اختلاف بین مسئولان، نخبگان و مردم از دسیسه های دشمنان است و برای آن راهبرد و برنامه ریزی و کار تحقیقاتی انجام داده است.

,

 ظریف منش ادامه داد: قوه هاضمه انقلاب قادر به هضم خیلی از این تهدیدات بوده چرا که ما مردمی فهیم و رهبری با صلابت و دشمن شکن  همچنین قرآن، عوامل وحدت و ولایت امیرالمومنین(ع) را داریم.

,

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی حامی وحدت بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس خون شیعه و سنی هر دو در راه اسلام و جمهوری اسلامی به زمین ریخته شد.

,

مدیرعامل بنیاد بین  المللی غدیر  با بیان اینکه شیعه انگلیسی و وهابیت هر دو در پی رخنه و اختلاف هستند، اظهار کرد: در حال حاضر دشمن در همه عرصه ها با ما دشمنی می کند اما جمهوری اسلامی به مدد بکار گیری آموزه های اسلام قادر است در برابر تمامی دسیسه های دشمنان مقاومت می کند.

,

ظریف منش با اشاره به اینکه برگزاری همایش علمای اهل سنت وشیعه یکی از راههای نشان دادن وحدت است، تصریح کرد: بزرگانی از شیعه و سنی سعی کردن غبار را از چهره منور امیرالمومنین(ع) و غدیر پاک کردند و و بر عامل وحدت بودن ایشان تاکید شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه دلی که با جاذبه های امام علی آشنا شود نمیتواند از ایشان دور شود، تصریح کرد: امروز که مسلمانان نیازمند وحدت و همدلی بیشتری هستند امیرالمومنین(ع)می تواند عامل وحدت باشد.

,

مدیرعامل بنیاد بین  المللی غدیر با اشاره به اینکه جهان کنونی نیازمند راه نجات، آموزه های ارزشی و پیدا کردن راه سعادت است، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) می تواند از محورهای برجسته و سرمایه بی بدیلی برای طرح وسیع تر اسلام ناب محمدی در جهان بشریت باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه