اخبار داغ

برگزاری جشن ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) در تکاب

برگزاری جشن ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) در تکاب
به جای چشم و هم چشمی کردن در زندگی هایمان و انتخاب جهیزیه فرهنگ زندگی ساده و آسان با جهیزیه ای مناسب را در جامعه پیاده کنیم تا عروس و داماد در اول زندگی با قرض های کلان مواجهه نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، شامگاه دیروز مصادف با دهم ربیع الاول جشن ازدواج حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه کبری(س) در حسینیه سپاه تکاب با حضور با شکوه بانوان تکابی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم شاعران تکابی در وصف این ازدواج فرخنده اشعاری برای حضار سرودند و مشاور خانواده حسن برادری به معضلات ازدواج های امروزی پرداختوی گفت:اگر بخواهیم زندگی شیرین و الهی را در کنار هم احساس کنیم باید به ازدواج آسان روی آوریم و الگویمان در عمل حضرت خدیجه و حضرت زهرا(س) باشد و از قرار دادن مهریه های سنگین برای ازدواج خودداری کنیم تا جامعه کتر به مشکل بربخورد.

,

وی گفت: به جای چشم و هم چشمی کردن در زندگی هایمان و انتخاب جهیزیه فرهنگ زندگی ساده و آسان با جهیزیه ای مناسب را در جامعه پیاده کنیم تا عروس و داماد در اول زندگی با قرض های کلان مواجهه نشوند.

,

وی اذعان داشت: ملاک انتخاب همسر باید صداقت،ایمان و خدا شناسی و اخلاق طرف مقابل باشد نه پول و ماشین و … چرا که زندگی که بر پایه پول بنا شود سست خواهد بود و دوامی نخواهد داشت ،زندگی با دوام است که بر پایه محبت و رحمت و مودت بنا شده باشد و صلاح اصلی زن و شوهر سازگاری در زندگی باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه