اخبار داغ

منفعت طلبی بر درمان مردم بی بضاعت در بیمارستان جم پیشی گرفته است

منفعت طلبی بر درمان مردم بی بضاعت در بیمارستان جم پیشی گرفته است
با توجه به بررسی های لازم و مشکلات مشهود در بیمارستان توحید جم نیاز است که بر چند مورد دقت نماییم که جای تامل می باشد بیان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ در چند ماه اخیر در بیمارستان توحید جم شاهد برخی بی احترامی ها و سنگ اندازی هایی از برخی افراد هستیم که این صحنه ها در شان این شهرستان نمی باشد که لازم است به برخی از این موانع هاکه به شرح ذیل می باشد اشاره نماییم :

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

اول اینکه متخصص پوست و مو از لیست متخصصین بیمارستان توحید جم حذف شده است.

,

نکته دوم که نیاز است بیان شود کلینک تخصصی پوست و مو با سرمایه گذاری چند تن از کارمندان رده بالای بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر در شهر جم راه اندازی شده است.

,

و وهله سوم هزینه چندین برابری از جیب مردم برای رسیدن به سودهای کلان با همراهی کامل مدیران ارشد بیمارستان توحید جم دریافت شده است!

,

و در ادامه نیاز است تاکید شود که سرمایه گذار جمی با هزینه چندین میلیارد تومانی بزرگترین مرکز تصویر برداری جنوب را راه اندازی می کند وسونوگرافی بیمارستان توحید جم دو شیفت می شود و میزان پذیرش بیماران را از ۱۵ نفر به ۵۰ نفر افزایش می دهد ولی در قبال این همه برنامه ریزی میلیاردی هیچ روی خوشی دیده نشده است!

,

بهتر است اینگونه بیان شود که تلاش ها برای پایین کشیدن کرکره مرکز تصویر برداری فوق پیشرفته سرمایه گذار جمی آغاز شده است.

,

اینها گوشه ای از رخدادهای مشکوک و عجیب در حوزه درمان شهرستان جم است.

,

سالها شهرستان جم از داشتن یک مرکز تصویربرداری مجهز محروم بود و تنها دارایی شهرستان، همان سونوگرافی بیمارستان توحید بود که خدماتی اندک را ارائه می کرد و متولی سونوگرافی بیمارستان برای کسب سود بیشتر، با راه اندازی مرکزی در شهر جم، ضمن تعطیلی خدمات دهی سونوگرافی در نوبت عصر، بخش عمده مراجعان بیمارستان را به بهانه های مختلف به مرکز دایر شده در شهر ارجاع می داد.

,

مرکزی که به دلیل مشکلات خاص، با هیچ بیمه ای قرارداد نداشت و هزینه ای مضاعف را به مردم تحمیل می کرد. مدتی قبل، سرمایه گذاری جمی تمام سرمایه اش را روانه حوزه درمان کرد و یکی از مجهزترین مراکز تصویر برداری شامل ماموگرافی، رادیو گرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن و … را با هزینه چندین میلیارد تومان راه اندازی کرد.

,

مرکزی که علاوه بر تامین نیازهای شهرستان جم، خدمات دهی به شهرستان های اطراف را هم آغاز کرده است. راه اندازی مرکز تصویربرداری جم، با تغییرات مشکوک و احتمالا منفعت طلبانه در بیمارستان توحید همراه شد و در رویدادی عجیب، سونوگرافی بیمارستان که تا قبل از این، گفته می شد دستگاه هایش بسیاری از تست ها را نمی تواند انجام دهد و مردم به شهر حواله می شدند هم دو شیفته شد و هم در نهایت خدمات رسانی قرار گرفت!

,

در نقطه مقابل این داستان، کلینیک تخصصی پوست و مو با سرمایه گذاری بخش خصوصی در جم راه اندازی می شود و از آن زمان تخصص پوست و مو از لیست متخصصین کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم حذف می شود!

,

به نظر می رسد اتفاقات بد و زشتی در بیمارستان توحید جم در حال رخ دادن است و منفعت طلبی بر درمان مردم بی بضاعت پیشی گرفته است.

,

کاش ناظری امین بیاید و بگوید که اینطور نیست و آنچه در حال رخ دادن است نه آن چیزی است که دیده می شود و مافیایی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه