اخبار داغ

لزوم توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای برای رفع بیکاری جوانان در دلوار

لزوم توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای برای رفع بیکاری جوانان در دلوار
امام جمعه دلوار گفت: باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان توسعه و گسترش پیدا کند تا مشکل عظیم بیکاری با کسب مهارت، کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در گفت و گو با خبرنگار سپاس بیان کرد: آموزشی که مشتری خود را داشته باشد و معضلات آموزشی را حل و جبران کند در دانشگاه‌ها آموزش داده نمی‌شود بنابراین افراد با وجود تحمل هزینه‌های زیاد بیکار می‌مانند و تنها راه حل این مشکل آموزش فنی و حرفه‌ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با تاکید بر آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان نیاز ضروری جامعه تاکید کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای منشا اشتغال و توانمندسازی افراد جامعه برای ورود به بازار کار است.

,

امام جمعه دلوار گفت: به علت کمبود نیروهای فنی و ماهر بسیاری از کارها به موقع صورت نمی‌گیرد لذا با تربیت نیروهای انسانی ماهر و متخصص می‌توان عرضه و تقاضای نیاز جامعه را برطرف کرد.

,

زاهددوست اظهار داشت:جوانان باید مهارت کسب کنند و به خود اشتغالی برسند نه اینکه منتظر شغلهای دولتی و پشت میز نشینی باشند.

,

وی افزود:آموزش فنی و حرفه ای بخش دلوار خواستار توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در بافت های فرسوده و بخش های محروم  سطح استان شد و گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید نیروی ماهر کارآفرین تربیت کند.

,

امام جمعه دلوار در پایان گفت: در کشور ما کار زیاد است اما افراد کار کن و با مهارت و تخصص فنی اندک است  که با تربیت نیروی انسانی در حرفه های مختلف می توانیم نیروی ماهر را هم به کشورهای همسایه صادر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه