اخبار داغ

رئیس نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

آغاز اعزم کاروان عتبات عالیات دانشجویان دانشگاه آزاد بوشهر از نیمه دوم آذر

آغاز اعزم کاروان عتبات عالیات دانشجویان دانشگاه آزاد بوشهر از نیمه دوم آذر
سید مرتضی حسینی ضمن بیان ارتباط مطلوب نهاد با تشکل های دانشجویی گفت: ارتباط نهاد نمایندگی رهبری با تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی ، انجمن اسلامی ، جنبش عدالتخواه دانشجویی و ... ضمن سازنده بودن به صورت حمایتی و حرکت دهنده این تشکل های دانشجویی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس به تشریح عملکرد نهاد در دانشگاه آزاد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی درباره جایگاه و رسالت نهاد در دانشگاه گفت: روحانیت در دانشگاه با حفظ زی طلبگی و همان ویژگی ها و عملکردهای روحانیت در مساجد محلات ، حلقه وصل دانشجویان و اساتید و کارکنان با مسئولان دانشگاه و ارتباط با جوانان و هدایت گری و جهت دهی معنوی و بصیرتی را بر عهده دارد.

,

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در باره وظایف نهاد رهبری افزود: وظایف مشخص نهاد شامل جلسات هم اندیشی اساتید است که از جمله نشست های فعال دانشگاه با موضوعات علمی ، اخلاقی ، اعتقادی ، روانشناسی ، سیاسی ، تربیتی و ... است که در طول سالیان متمادی برگزار شده است. این جلسات با هدف هم اندیشی و بیان نظرات اساتید مورد استقبال واقع شده است. برنامه معرفت افزایی در مشهد مقدس با عنوان ضیافت اندیشه اساتید برگزار شد. در این برنامه اساتید همراه خانواده هایشان شرکت کردند که موجب همدلی و آشنایی یکدیگر قرار گرفت.

,

حجت الاسلام حسینی در مورد ازدواج دانشجویی بیان کرد: ازدواج دانشجویی از جمله برنامه هایی بوده که با حضور اساتید کشوری در دانشگاه برگزار شده است . پس ازآن نیز سفر معنوی مشهد مقدس هدیه این زوج ها بوده است. همچنین مراسم جشن پنجاه زوجی که ثبت نامی پارسال هستند را تا اواخر آذر ماه امسال برگزار خواهیم کرد.

,

سید مرتضی حسینی ضمن بیان ارتباط مطلوب نهاد با تشکل های دانشجویی گفت: ارتباط نهاد نمایندگی رهبری با تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی ، انجمن اسلامی ، جنبش عدالتخواه دانشجویی و ... ضمن سازنده بودن به صورت حمایتی و حرکت دهنده این تشکل های دانشجویی بوده است. در مناسبات مذهبی هم با اعزام مبلغان به دانشگاه ها در برپایی مراسمات مذهبی و کرسی های آزاد اندیشی و جلسات  دانشجویی اقدام داشته ایم. ارتباط ما با مراکز مختلف دانشگاه در استان ارتباط خوبی در اجرای فعالیت ها دارد.

,

رئیس نهد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد در مورد استقبال دانشجویان از سفرهای معنوی افزود: در مراسم اربعین امسال تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به صورت انفرادی در این گردهمایی عظیم وحدت آفرین شرکت کردند . کاروان زیارتی عتبات عالیات دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در نیمه دوم آذر ماه اعزام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه