اخبار داغ

فرماندار وبژه آمل:

جنگ امروز دشمن در حوزه فرهنگی و اقتصادی است

جنگ امروز دشمن در حوزه فرهنگی و اقتصادی است
فرماندار وبژه آمل با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در تحریم‌های مختلف بودیم اما هیچگاه سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی‌کاسته نشد، گفت: دشمن هیچگاه به دنبال جنگ نظامی‌ نبوده و نیست اما جنگ امروز در حوزه فرهنگی و اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدجعفر رسولی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی‌با بیان اینکه ستاد وقف در آمل احیا می‌شود، گفت: افراد می‌توانند با وقف، خود و عمل خود را ماندگار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,


وی با اشاره به اینکه وقف سنتی حسنه است، اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال آمل باشکوه‌تر ار هرسال دیگری برگزار شد.

,
,


فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه در 13 آبان امسال علاوه بر دانش آموزان، آحاد مردم نیز حضور داشتند، افزود: مردم آمل در تمام بازه‌های زمانی انقلاب دارای بصیرت بودند و با عملکرد خود در تاریخ ماندگار شدند.

,
,


این مسئول با اشاره به اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ نزدیک است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف 40 سال دستاورد خود را به مردم ارائه دهند تا مردم از خدمات انقلاب از قبل پیروی جمهوری اسلامی‌ تاکنون آگاه باشند.

,
,


رسولی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در تحریم‌های مختلف بودیم اما هیچگاه سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی‌کاسته نشد، ادامه داد: دشمن هیچگاه به دنبال جنگ نظامی‌ نبوده و نیست اما جنگ امروز در حوزه فرهنگی و اقتصادی است.

,
,


فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه دشمن به فکر این است که ته دل مردم را خالی کند، تصریح کرد: باید از شخصیت‌های ملی که در صحبت‌هایشان رنگ و بوی امید وجود دارد در آمل بهره ببریم.

,
,


وی با بیان اینکه نباید در بین مردم از یاس و ناامیدی حرف بزنیم، ادامه داد: ذره‌ای یاس و ناامیدی در صحبت‌های رهبر انقلاب کسی پیدا نمی‌کند که با توجه به عملکرد نظام در 40 سال اخیر می‌بینیم که حق با ایشان است.

,
,


رسولی در پایان با اشاره به اینکه مردودین نظام مشکلات کشور را برجسته می‌کنند، گفت: حرکت جمهوری اسلامی‌ رو به جلو است و در پیروی از حق یعنی همان جمهوری اسلامی‌ بر باطل یعنی دشمنان نظام، شکی نیست.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه