اخبار داغ

از سوی فرمانده سپاه استان زنجان؛

برنامه های هفته بسیج در زنجان تشریح شد/ اجرای 1700 برنامه در هفته بسیج در زنجان

برنامه های هفته بسیج در زنجان تشریح شد/ اجرای 1700 برنامه در هفته بسیج در زنجان
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری، برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس بسیجیان در کوچه های خرمشهر و خاکریز شلمچه از عاشورا و بعثت دفاع می کردند، امروز هم رسانه ها با قلم خود از اسلام پاسداری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, .,

وی با تبریک هفته بسیج،ادامه داد: همانگونه که مبارزه حضرت امام خمینی (ره) برای پیاده شدن اجرای احکام الهی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با درک بالایی که امام داشتند، می دانستند که بدون هدایت و مشارکت مردم انقلاب به مقصد نخواهد رسید لذا برای مشارکت مردم در اداره حکومت و کشور فرمان تاسیس نهاد مقدس بسیج را در سال 58 دادند.

,

این مسئول بیان داشت: در اولین ماموریت بسیج،امور انتظامات و امنیت در شهرها را برعهده گرفت و در روستاها نیز به امور جهادی پرداخته و دفاع را عمومی کردند که این تدبیر امام همه معادلات دشمنان را برهم زد.

,

 فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حماسه ای که رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس آفریدند در طول تاریخ بی نظیر است، افزود: در دوران دفاع مقدس صحنه ها و تابلوهایی از ایثار و شهادت عاشورایی و حسینی جنگیدن از سوی رزمندگان به نمایش گذاشته شد.

,

سردار کرمی دوران دفاع مقدس را جنگ حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: صحنه های فرهنگی و معنوی و روحیه بالای بین رزمندگان از دیگر زیبایی های دوران دفاع مقدس بود.

,

وی خاطرنشان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش تاریخی ایفا کرد و حضرت امام فقط به بسیجیان گفتند که دست شما را می بوسم.

,

این مسئول با باین اینکه به برکت حضور جوانان در قالب نهاد مقدس بسیج دشمنان را وادار به اتمام جنگ کردیم، افزود: خیلی ها حضور بسیج را پس از جنگ لازم نمی دانستند در حالی که حضرت امام فرمودند بسیج باید با قدرت به فعالیت خود ادامه دهد.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل بسیج جهان اسلام از دیگر برنامه های امام خمینی (ره) بود،افزود: امروز این امر محقق شده و در کشورهای مختلف بسیج شکل گرفته و تنها راه مقابله با دشمنان ورود مردم به صحنه است.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از سوی بسیج در طول سال، گفت: سالانه بیش از 20 هزار برنامه فرهنگی از سوی بسیج اجرایی می شود.

,

سردار کرمی افزود: دشمن امروز ایمان، اعتقاد، ارزش های اسلامی، جایگاه ولایت فقیه و بسیج را نشانه رفته است که فعالیت های بصیرت افزایی بسیج می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

,

وی با اشاره به حضور 21 هزار نفر از بسیجیان شهر زنجان در همایش محمد رسول الله،یادآور شد: این شور و عظمت در همه شهرها به نمایش گذاشته شد.

,

این مسئول برضرورت تقویت برنامه های بسیج به عنوان یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: گردان های امام حسین (ع)،امام علی، کوثر و بیت المقدس ماموریت های خود را انجام می دهند که همه این گردان ها برای عملیات های دوم نیز آماده هستند.

,

وی با اشاره به پیش بینی 120 عنوان برنامه در هفته بسیج، افزود: یک هزار و 700 برنامه توسط کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج در استان زنجان اجرایی می شود.

,

سردار کرمی با اشاره به حضور بسیج در صحنه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و خدمات رسانی، گفت: یکی از اولویت های امروز بسیج محرومیت زدائی در مناطق مختلف است.

,

وی گفت: با حداقل ترین اعتبارات بسیج بیشترین و بهترین فعالیت ها را در زمینه سازندگی و خدمت به مردم انجام می دهد.

,

سردار کرمی با بیان اینکه به برکت مجاهدت رزمندگان و مردم تمام اهداف محقق شده است، افزود: سالانه تا 40 هزار نفر از مشهد شهدا بازدید می کنند.

,

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه با اشارره به شعار هفته بسیج با عنوان "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت و خدمت "،افزود: از 29 آبان تا 5 آذر برنامه های هفته بسیج در استان اجرایی می شود.

,

رمرودی با اشاره به اجرای 330 نشست بصیرتی در این هفته،افزود: 66 یادواره شهدا در سطح استان اجرایی می شود.

,

وی از برگزاری جشنواره استانی پایگاه ها و مساجد برتر استان در خدابنده خبر داد و گفت: مساجد منتخب در این جشنواره تجلیل می شود.

,

این مسئول از برگزاری طرح جهادی کلاس خدمت توسط بسیج دانش آموزی خبرداد و گفت: کلاس های جبرانی برای دانش آموزان به صورت رایگان اجرایی می شود.

,

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از گلباران مزار شهدا در 55 نقطه استان خبرداد و گفت: تشدید گشت های محله محور از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

وی از حضور بسیجیان در میعادگاه های نماز جمعه خبرداد و گفت: حمایت از مردم یمن در برنامه های هفته بسیج گنجانده شده است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اجرای 620 پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان، گفت: امسال یک صد پروژه محرومیت زدائی تا آخر هفته بسیج به بهره برداری می رسد.

,

امندی خاطرنشان کرد: 5 هزار بسته های معیشتی و 2 هزار بسته لوازم التحریر در استان زنجان توزیع شده است.

,

وی از ساماندهی 199 گروه جهادی در استان زنجان خبرداد و گفت: یک هزار و 100 مدرسه زیبا سازی شده است.

,

این مسئول با اشاره به حضور 60 تیم پزشکی در استان زنجان،بیان داشت: کارگاه های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد برای 200 هزار نفر اجرایی شده است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از پرداخت 33 میلیارد تومان برای راه اندازی طرح های اقتصاد مقاومتی خبرداد و گفت: نمایشگاه و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در 25 مورد اجرایی شده است.

,

امندی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه دهستان پری ماهنشان، اولی بیگ خدابنده و قره پشتلو 55 پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه