اخبار داغ

واکنش عضو لیست امید به غلط ترجمه‌ای لایحه CFT:

نظر خاصی ندارم چون اطلاع دقیقی ندارم/ متن اصلی را نخوانده‌ام و فقط متن ارسالی دولت را دیده‌ام!

نظر خاصی ندارم چون اطلاع دقیقی ندارم/ متن اصلی را نخوانده‌ام و فقط متن ارسالی دولت را دیده‌ام!
حمزه گفت:نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان مجلس در خصوص بررسی مجدد لایحه CFT ملاک خواهد بود؛ لذا این لایحه باید مجدد به مجلس بیاید و مورد بررسی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به برگشت لایحه CFT   از شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان ایراداتی به لایحه گرفته است و این لایحه باید روال قانونی خود را طی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اخیر خود گفته است به دلیل اینکه خارج از وقت قانونی شورای نگهبان جواب بررسی لایحه CFT  را داده اند، ما دیگر  آن را بررسی نخواهیم کرد و لایحه را به مجمع ارسال می کنیم.

,

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان عنوان کرد: نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگان مجلس در خصوص بررسی مجدد لایحه CFT ملاک خواهد بود؛ لذا این لایحه باید مجدد به مجلس بیاید و مورد بررسی قرار گیرد.

,

حمزه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه متن تنظیم و ترجمه شده توسط وزرات امور خارجه به امضا رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و وزیر امور خارجه رسیده است؛آیا وزیر امور خارجه را به دلیل ترجمه غلط لایحه به مجلس فراخوانده خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: نظر خاصی در این خصوص ندارم چون اطلاع دقیق ندارم؛چرا که متن اصلی را نخوانده ام و بنابراین قضاوتی در مورد آن ندارم و همانی متنی که به مجلس آمده است را دیده ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه