اخبار داغ

کمبود گاز در روستاهای مرزی خراسان جنوبی/ گلایه هایی که به جایی نمی‌رسد

کمبود گاز در روستاهای مرزی خراسان جنوبی/ گلایه هایی که به جایی نمی‌رسد
اهالی شهرستان محروم و مرزی درمیان بیش از دو ماه شده که از کمبود گاز مایع در این فصل سرد سال رنج می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، فصل پاییز به نیمه رسیده و هوا روز به روز سردتر شده و نیاز مردم به تأمین نفت و گاز برای گرم کردن منازل بیش از پیش احساس می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، فصل پاییز به نیمه رسیده و هوا روز به روز سردتر شده و نیاز مردم به تأمین نفت و گاز برای گرم کردن منازل بیش از پیش احساس می‌شود.,

 

,

بسیاری از روستاهای خراسان جنوبی در شهرستان‌های مختلف از نعمت گازشهری بی بهره بوده و برای گرم کردن خانه های خود به نفت و گاز نیاز دارند.

,

 

,

در شهرستان مرزی درمیان که شهرستانی کوهستانی است و سرما زودتر از موعد رخ نشان داده است حدود دو ماه شده که گاز مایع نیز کمبود است و مردم را در روستاهای این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

,

 

,

همچنین در برخی از روستاهای این شهرستان کمبود نفت نیز وجود دارد و برای  مردم دردسر ساز شده است.

,

 

,

گاز مایع مورد نیاز مردم شهرستان درمیان که معمولا از طریق مرکز شهرستان تأمین می‌شود اکنون بیش از دو ماه شده که کمبود است.

,

 

,

حیدری مسئول شرکت گاز بوتان شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: بیش از دو ماه شده که گاز مایع درشهرستان درمیان کمبود است.

, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی افزود: برای تأمین گاز از مرکز استان نیز درخواست داده‌ایم و از مرکز استان هر روز می‌گویند که گاز می‌فرستیم اما تا کنون خبری نشده و کمبود گاز در شهرستان درمیان وجود دارد.

,

 

,

مسئول شرکت گاز بوتان شهرستان درمیان بیان کرد: در شهرستان درمیان روستاهای زیادی است و درصد قابل توجهی از جمعیت این شهرستان مرزی را عشایر تشکیل می‌دهند که همه این‌ها نیاز به گاز مایع داشته و در این فصل سرد سال کمبود گاز برای مردم بسیار سخت است.

,

 

,

حیدری اظهار کرد: جمعیت شهرستان درمیان بسیار زیاد است و درصد کمی از این شهرستان دارای گاز شهری است جمعیت قابل توجهی با گاز مایع کارهای پخت و پز و گرمایی خانه های خود را انجام می‌دهند که لازم است از مرکز استان هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.

,

 

,

تلواری مسئول توزیع و پخش شرکت گاز بوتان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: کمبود گاز در شهرستان درمیان به خاطر تعمیرات و تجهیزات پالایشگاه است.

, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: معمولا هر سال یک‌بار پالایشگاه نیاز به تعمیر دارد و ان شاءالله طی روزهای آینده این مشکل برطرف خواهد شد و شهرستان درمیان نیز در اولویت برای ارسال گاز بوتان است.

,

 

,

مسئول توزیع و پخش شرکت گاز بوتان خراسان جنوبی بیان کرد: به جمعیت بسیار زیاد و وسعت شهرستان درمیان اشراف دارم و به محض برطرف شدن مشکل پالایشگاه این شهرستان در اولویت ارسال گاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه