اخبار داغ

در حاشیه کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی اتفاق افتاد

شِفا یافتن بیمار سرطانی به مدد شهدا در بیرجند/ روایتی از یک معجزه

شِفا یافتن بیمار سرطانی به مدد شهدا در بیرجند/ روایتی از یک معجزه
شهدا زنده هستند آری من این را به عینه در زندگی خود دیدم؛ جایی که در کمال ناباوری چیزی شبیه معجزه زندگی ام را متحول کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امسال در خراسان جنوبی شاهد بزرگترین رویداد فرهنگی سال یعنی برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، امسال در خراسان جنوبی شاهد بزرگترین رویداد فرهنگی سال یعنی برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی هستیم.,

 

,

کنگره ای که بیش از دو سال شده صحبت و برنامه ریزی ها درموردش آغاز شده و از ابتدای سال جاری نیز شاهد انجام کارهای فیزیکی و نرم افزاری این کنگره هستیم.

,

 

,

کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی دارای چندین اجلاسیه بوده که تعداد زیادی برگزار شده و مابقی تا آخر آذر ماه برگزار خواهد شد.

,

 

,

اما در راستای کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی نمایشگاهی با عنوان "حرا تا حرم" ساخته شده که دارای قسمت های بسیار زیادی است و چندین ماه کار ساخت آن به طول انجامیده است.

,

 

,

نمایشگاهی که از بعثت پیامبر (ص) آغاز شده و به مدافعین حرم ختم می شود. در این نمایشگاه همه اقشار مردم، بسیجیان، نوجوانان و جوانان، زن و مرد، پیر و جوان و خود نیروهای سپاه چه به لحاظ مالی و چه فیزیکی کمک کرده اند.

,

 

,

بسیاری از گروه های جهادی نیز شب و روزهای گرم ماه مبارک رمضان برای پیشرفت کار در محل نمایشگاه فعالیت داشته و هدف همه افرادی که در این نمایشگاه حضور فعال داشته اند ادای دِین هر چند اندک به شهدای استان بوده است. و شهدا نیز این تلاش های خالصانه را دیده و عنایت شان شامل حال ارادتمندان به آنها شده است.

,

 

,

فیلمی که مشاهده می‌کنید روایت معجزه ای است از بیماری سرطانی که با عنایت شهدا شِفا پیدا کرده است.

,

 

,

سرهنگ پاسدار محمد رضا زهرایی مسئول دبیرخانه کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، درباره عنایت شهدا به واسطه کار در محل نمایشگاه "حرا تا حرم" به بیمار سرطانی اش می‌گوید: یکی از بستگان نزدیکم به بیماری سرطان ریه نوع چهار دچار شده بود و در همان مقاطعی که در محل نمایشگاه در حال فعالیت و هماهنگی های کار نمایشگاه بودم پیگیر کارهای شیمی درمانی بیمارم نیز بودم و شرایط برایم بسیار سخت بود.

, خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی ادامه می‌دهد: یکی از شب‌ها که پیگیر کارهای هر روزه نمایشگاه و ادامه درمان بیمارم بودم در خواب مقام معظم رهبری را دیدم که برای بازدید از نمایشگاه به محل نمایشگاه آمده و من نیز در محل نمایشگاه حضور داشتم و با دیدن ایشان گریه ام گرفت و به یاد دارم که به مقام معظم رهبری گفتم:" آقا مشکل زیاد دارم برایم دعا کنید" ایشان  نیز در پاسخ دستی روی سرم کشیده و شانه ام را گرفته و گفتند: " نگران نباش کسی که برای شهدا کار کند هیچ مشکلی ندارد".

,

 

,

مسئول دبیرخانه کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی بیان می‌کند: چند روز بعد برای ادامه مراحل درمانی همراه بیمار به پزشک مراجعه کردیم و نتایج آزمایش‌هایی که انجام شده بود را به پزشک نشان دادیم، پزشک در کمال ناباوری گفت هیچ نشانه ای از سرطان در بیمار نیست و حتی برایش دارو تجویز نکرد این اتفاق مربوط به چند روز پس از خوابی بود که دیدم.

,

 

,

آری این یک معجزه است معجزه ای که برای شهدا کاری ندارد و هر کس با خلوص نیت برایشان کار کند بدون شک جوابش را خواهد گرفت.

,

 

,

به راستی که شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.شهدا شاهد و ناظر اعمال ما هستند و عنایات آنها به انواع مختلفی که شاید خود متوجه آن نیستیم شامل حال ما می شود.

,

 

,

افراد بسیار زیاد دیگری نیز در استان و شهر بیرجند به واسطه این کنگره و حضور در کارهای ساخت و ساز نمایشگاه عنایاتی از سوی شهدا شامل حالشان شده که جای بسی فکر و اندیشه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه