اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد:

برگزاری۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب

برگزاری۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز،  با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری” ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت” از ۲۹ آبان در سطح شهرستان شروع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه هفته بسیج یاد آور جان فشانی ها و غیرت بسیجیان است، افزود:حضرت امام خمینی(ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و از افتخارات عظیم ملت ایران است.

,

وی با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیج ریشه در قرآن و اسلام  برگرفته از آموزه‌های ناب نبی مکرم اسلام و مکتب سرخ عاشورا دارد، گفت: روحیه و تفکر بسیجی نجات بخش است و اگر در هر عرصه ای روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود در ان عرصه توفیق حاصل می شود.

,

مولودی در ادامه به برنامه های هفته بسیج در میاندوآب اشاره و تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد:برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و افتتاح پایگاه های بسیج از جمله برنامه هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می شود.

,

وی هم چنین افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، پایگاه های بسیج و پروژه های محرومیت زدایی را از جمله دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه